Warcraft” blev sendt ud til blandet modtagelse. Den delte både anmeldere og publikum. Og det har fået instruktør Duncan Jones til at tænke. Og nu anerkender han, at filmatiseringen af det populære computerspil langt fra er perfekt.

Se også: Duncan Jones har en klar plan for en “Warcraft”-trilogi

Det skyldes primært alle de interne interesser, der skulle tilgodeses hos folkene med pengene:

”Jeg ved, at den her film ikke er perfekt, og jeg tror, at et af de mest frustrerende aspekter ved at lave en film i den størrelse er, at det er umuligt at lave en film som denne, hvis du ikke bliver støttet af et stort selskab. Du er nødt til at klemme dig igennem selskabets bureaukrati,” siger Jones til Thrillist.

Men der var også ydre årsager, der gjorde livet for “Warcraft” vanskeligt:

”Mange drenge og piger har oplevet et forhold gå i stykker, fordi deres partner spillede for meget ‘Warcraft’. Eller så er der en anden grund til, de ikke kan lide ‘Warcraft’. Det kan være, på grund af de elsker et andet spil og ikke bryder sig om konkurrenten.”

“Warcraft” har solgt biografbilletter for 433 millioner dollars.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 ThomasArnt 7 år siden

eller fordi det var lidt en tynd omgang sjask, kom det fra en fantasynørd der både har spillet rollespil, warcraft og alt andet nørdhed.
Gravatar

#2 Aragorn76 7 år siden

ThomasArnt (1) skrev:
eller fordi det var lidt en tynd omgang sjask, kom det fra en fantasynørd der både har spillet rollespil, warcraft og alt andet nørdhed.


Der må jeg sige at jeg absolut ikke er enig, men vi har jo alle ret til at have vores mening:).
For min skyld måtte filmen gerne have været en time længere, så man kom mere i dybden på karaktererne. Synes det var en fed film, og jeg er også fantasynørd med hele pakken der hører til.
Generelt har publikum taget godt imod den, på nær i USA, hvor publikum har svært ved at danne deres egen mening.
Gravatar

#3 Salene 7 år siden

Det skyldes primært alle de interne interesser,der skulle tilgodeses hos folkene med penge Lige præsis derfor blev det noget være LORT!!! Havde Blizzard spurgt de 4-5 millioner wow spillere som allerede betaler 100kr + hver måneden,om de ville sponsorer en lille 200 krone til opstart af en triologi ved jeg de fleste wow gamers ville smider den 200 krone asap^^ Men nej. Blizzard tjener mia hver måned,og alligevel ender det ud i det rene bras, sørgeligt.
Gravatar

#4 ietord 7 år siden

Jeg kunne nu meget godt lide den...
Gravatar

#5 daneimp 7 år siden

#3 af en eller anden grund valgte Blizzard jo også at lægge filmatiseringen over til Legendary. Der er kun en vis mængde mennesker i Blizzard som reelt set har været med igennem alle årene og de har travlt med så meget andet - og de er ikke filmskabere.
Gravatar

#6 Aragorn76 7 år siden

Salene (3) skrev:
Det skyldes primært alle de interne interesser,der skulle tilgodeses hos folkene med penge Lige præsis derfor blev det noget være LORT!!! Havde Blizzard spurgt de 4-5 millioner wow spillere som allerede betaler 100kr + hver måneden,om de ville sponsorer en lille 200 krone til opstart af en triologi ved jeg de fleste wow gamers ville smider den 200 krone asap^^ Men nej. Blizzard tjener mia hver måned,og alligevel ender det ud i det rene bras, sørgeligt.


Jeg betaler altså kun 97,46 kr hver måned;), og nej, jeg har set værre bras end Warcraft.
Den når ikke Ringenes Herre højde, men filmen er bedre end de fleste fantasy film på markedet.

Skriv ny kommentar: