Gravatar

#1 Frederik Uhrbrand 11 år siden

Hej Filmzbrugere

Jeg har netop færdiggjort et kursus på Københavns Film- og Fotoskole og her stod jeg bag afgangsfilmen "Melvin"

Det ville betyde meget for jer hvis i gad give den et kig og evt. give noget ris/ros med på vejen...

Kortfilmen kan ses her:
https://vimeo.com/56105868

Og for dem der gerne vil have den med undertekster:


"Melvin lider af voldsom vandskræk efter han som barn var ved at drukne efter at være blevet kastet i havnen af mobberen Rolf og hans slæng. Han har forsøgt at lægge oplevelsen bag sig, men bliver snart nødt til at se fortidens dæmoner i øjnene"

Filmen blev lavet over en periode på lidt under 2 måneder - fra idé til premiere, ud fra et budget på ca. 7000kr

manuskript/instruktør: Frederik Uhrbrand
producer: Ann-Sofie Grarup
producer: Sofie Lykke-Nedergaard
fotograf: Mathias Tegtmeier
klipper: Alexander Grass Følsgaard

Cast:
Brian Hjulmann
Martin Hylander Brücker
Eja Due
Gravatar

#2 HelmerJ 11 år siden

Fint lille film I har lavet, må sige det ser meget professionelt ud. 4/6
Rolf ser ikke ud til at være særlig tørstig (måden han drikker på) i forhold til han "erhverv"
Der hvor knægtene smider Melvin i havnen, syntes jeg dialogen virker lidt kluntet, James-Bond-skurk-plan-forklarerende-teenage-bølle agtig måde

Frederik Uhrbrand (1) skrev:
Det ville betyde meget for jer hvis i gad give den et kig

En anelse mere selvsikker en Melvin

Filter kaffe? Er det sådan en hipster udtryk for alm kaffe der ikke ikke koster 60kr pr dl. fordi det hverken det er latte med guldstøv og enhjørninge tis eller hidset op med valnøde sirup dyrket på bagsiden af månen



The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3 frede5897 11 år siden

Rigtig god kortfilm!
Gravatar

#4 Newman 11 år siden

God kortfilm, 3/6 fra mig
Tro på det utrolige
Gravatar

#5 Frederik Uhrbrand 11 år siden

HelmerJ (2) skrev:
Fint lille film I har lavet, må sige det ser meget professionelt ud. 4/6
Rolf ser ikke ud til at være særlig tørstig (måden han drikker på) i forhold til han "erhverv"
Der hvor knægtene smider Melvin i havnen, syntes jeg dialogen virker lidt kluntet, James-Bond-skurk-plan-forklarerende-teenage-bølle agtig måde


En anelse mere selvsikker en Melvin

Filter kaffe? Er det sådan en hipster udtryk for alm kaffe der ikke ikke koster 60kr pr dl. fordi det hverken det er latte med guldstøv og enhjørninge tis eller hidset op med valnøde sirup dyrket på bagsiden af månen



tak... måske? Forstår ikke så meget af hvad du mener, udover at du synes børnenes dialog var for forklarende på en james-bond-skurk-plan-teenage-bølle agtig måde...

"Rolf er ikke tørstig ud fra hans erhverv" - ?

"En anelse mere selvsikker en Melvin" - Mener du at karakteren burde være mere selvsikker? For så har du ikke helt forstået karakteren og hans dilemma...

Filterkaffe er fucking filterkaffe....

Men ellers tak

Skriv ny kommentar: