Gravatar

#1 mr burnout 10 år siden

Hej film folk, jeg skal til at starte et nyt low-budget foto & video projekt op fra bunden hvor vi laver foto, kortfilm, musikvideoer osv, så alle jer der er interesseret i hvordan man bygger sådan noget op og hvad man skal bruge af udstyr osv, kan jo gå ind og trykke på "synes godt om" knappen og følge med hvis i har lyst:)

Adressen er http://www.facebook.com/burnoutvisuals.

Vi er også på twitter, youtube, vimeo, og instagram hvis i søger på "burnoutvisuals".

-ses:)
Gravatar

#2 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Ser frem til det..
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#3 mr burnout 10 år siden

nå fuck it, det blev sgu for dyrt. lukket og slukket.
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 10 år siden

Hahaha episk!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 Kisbye 10 år siden

LOL
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#6 mr burnout 10 år siden

nå un-fuck it, det er tilbage igen. Fik lige en vinter depression da jeg regnede alt det nødvendige udstyr sammen, men det må tages lidt af gangen. No surrender eller noget:)

Gravatar

#7 gi-jones 10 år siden

Jeg er stadig ikke helt med på præcis hvad det er din plan er :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 mr burnout 10 år siden

Den er ellers ret simpel:)

1: køb udstyret.
2: brug det til at lave film med.

jeg har skrevet en længere roman om det på facebook siden under "noter".

Det er heller ikke små socialrealistiske håndholdte kortfilm som 95% af alle andre amatørfilm folk i dk laver jeg vil lave, du ved, et kærestepar i krise eller et par venner med plasticpistoler og dårlig engelsk (så kunne jeg gå igang nu med mit 500D og et par rødhætter) men mere ovre i "visuelt lir" doku-genren som feks den trailer for moto4 jeg smed ud på facebooksiden, eller mtb filmen "life cycles" som er toppen af poppen i den genre.

Den slags kræver en del gear som koster kassen, jeg regnede det sammen til 191.000 kr, deraf mit blackout..

og det er ikke fordi jeg sidder og leder efter det dyreste, tværtimod. imac, black magic kamera med samyang objektiver, kessler cineslider/pocket jib, og en masse småting som mattebox/filtre, monitor, generator, osv osv. du ved jo selv hvad der skal til når det skal op på det niveau. Så det er planen. find pengene, køb gearet, brug det.


Skriv ny kommentar: