Gravatar

#1 DemoMan 11 år siden

Hej.

Vi er fire 2.g gymnasieelever som sammen har lavet en kortfilm i forbindelse med mediefag. Generelt har vi fået positiv respons, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad nogle af brugerne herinde på filmz kunne have at sige. Der er bestemt nogle ting jeg godt kunne tænke mig at have fixet, men på et tidspunkt løber man jo tør for tid (er dog ellers ganske tilfreds med resultatet).

Enjoy: [url=
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#2 MOVIE1000 11 år siden

Wauw jeg synes den er rigtig fed :) Det eneste kritik er nok lidt med kamera vinklerne, men det er jo også på amatør basis, men ellers fed historie som fanger en og gode situationer/eksempler i kommer med :)

Alt ialt en god ide.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 lasse78 11 år siden

awesome!!!
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#4 frede5897 11 år siden

Den var faktisk ret god. På nogle punkter kunne den godt have været lidt bedre, men som du også skrev, løber man jo tør for tid på et tidspunkt. Udover de få ting, var den rigtig godt lavet.
Gravatar

#5 TheEnd 11 år siden

Wow! En folk uslebne diamanter. Masser af talent :)
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#6 DemoMan 11 år siden

Mange tak for de pæne ord! Sætter pris på det. :)
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#7 Troels 11 år siden

flot film med en interessant historie, og godt skuespil. Jeg havde selv mediefag sidste år, og ved hvor tids presset man kan blive :) vores eksamens film kan ses her hvis der skulle være interesse :) www.youtube.com/watch?v=vIgHrU2VyVk

vi tænkte lidt mere i tekniske baner(after effects og lyd), selv om vores mikrofon fejlede et par gange :)
Gravatar

#8 Killkaj 11 år siden

Generelt er filmen rigtig god ! God historie og nogle originale/fede scener imellem !
Dertil er der også steder i filmen som ikke fungere, rent teknisk (i hvert fald i følge mig; sikkert de samme ting du selv ville have lavet bedre)...

Thumbs up ! :D
Gravatar

#9 FlickReviews 11 år siden

Sjov lille film.
Teknisk kan man godt se at I har været hæmmet, men lysten til at lave filmen skinne klart igennem, og det gør at man glemmer mangler hygger sig med filmen. (Et hurtig filter på filmen, så den ser rigtig film agtig ud ville dog ha' været godt.)
FEDT da det store brød slår sten-pladen over! God joke.
Men stor respekt her fra og thumbs up!

Skriv ny kommentar: