Gravatar

#1 Twister 11 år siden

Vi er et filmhold der efterspørger en person med kendskab til VFX på film og som kunne være interesseret i at hjælpe os med et par opgaver til en længere kortfilm (25-30 min) der snart skal være færdig. Det drejer sig om effekten af et sort hul (sådan et "from space") i en hvid væg. Vi har brug for hjælpen så hurtigt som muligt. Det drejer sig kun om ét minuts materiale, så opgaven skulle være relativt overskuelig.

Vi kan ikke tilbyde løn, men personen får noget at skrive på CV'et og en DVD med filmen som vedkommende kan bruge senere hen.

Skriv endelig hvis det har interesse eller hvis i kender noget som kunne være interesseret. :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2 Åkepool 11 år siden

Så skal du ha' fat i Corgan.

Ved godt nok ikke om han er iblandt os mere, for han har vist ikke været aktiv i lang tid.
Men han bor og arbejder vist i London, med Visuel effects.

Edit: Jeg kan se at hans sidste indlæg var i første halvdel af 2012 og hans bruger er slettet :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 gi-jones 11 år siden

Jeg er nu også The Man til den slags, men har egentligt for travlt med egne projekter.

Er filmen optaget og klippet eller hvordan ser det ud?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 Twister 11 år siden

gi-jones (3) skrev:
Jeg er nu også The Man til den slags, men har egentligt for travlt med egne projekter.

Er filmen optaget og klippet eller hvordan ser det ud?


Filmen er optaget og klippet. Vi mangler kun enkelte post-production elementer, heriblandt VFX på omkring 1 minuts materiale har jeg ladet mig fortælle af vores to instruktører.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5 PredatorX 11 år siden

Åkepool (2) skrev:
Så skal du ha' fat i Corgan.

Ved godt nok ikke om han er iblandt os mere, for han har vist ikke været aktiv i lang tid.
Men han bor og arbejder vist i London, med Visuel effects.

Edit: Jeg kan se at hans sidste indlæg var i første halvdel af 2012 og hans bruger er slettet :(


Han arbejder i New Zealand nu :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6 Lavendel 11 år siden

Jeg er også meget god til sådan noget, men jeg har tandlæge, og andre ting jeg skal nå, hvornår skal den blive færdig ?, og hvad hedder filmen ?
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#7 gi-jones 11 år siden

Twister (4) skrev:
gi-jones (3) skrev:
Jeg er nu også The Man til den slags, men har egentligt for travlt med egne projekter.

Er filmen optaget og klippet eller hvordan ser det ud?


Filmen er optaget og klippet. Vi mangler kun enkelte post-production elementer, heriblandt VFX på omkring 1 minuts materiale har jeg ladet mig fortælle af vores to instruktører.
Hvis du sender mig et privat youtube link eller lign. skal jeg tage et kig på det. Vil gerne se hele den råklippede film. Hvis den er god og opgaven ser overskuelig ud (folk har det med groft at fejlvurdere den slags når de ikke selvarbejder med det) kan jeg måske hjælpe jer.

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 Åkepool 11 år siden

PredatorX (5) skrev:
Han arbejder i New Zealand nu :)


Weta?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 PredatorX 11 år siden

Åkepool (8) skrev:
Weta?


Yep :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#10 Lavendel 11 år siden

Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.

Skriv ny kommentar: