Gravatar

#1 bullerfar 11 år siden

har lavet en kort præsentations video/kortfilm der handler om mig og en "normal dag" med mig :) kunne godt tænke mig at få lidt respons på filmen da den skal bruges til at sendes til virksomheder og skolen. Den viser også en lille del af hvad jeg kan lave enkl. fortælling af en historie :)



på forhånd tak!

- Anders
Gravatar

#2 mike2951 11 år siden

Hej Anders,

Fedt liv du har. Vil du bytte?:)

Jeg kunne godt li' filmen, specielt måden vfx var så godt integreret i scenerne. Det fungerede. Hvis jeg skulle give noget konstruktiv feedback ville det nok være at klippe den strammere.

Hvis du nu. f.eks. satte dig ned og sagde: den SKAL være max 1:30 lang, tror jeg den kunne blive mere effektiv. Jeg tror du skal prøve at komme under 2min.

Kunne godt li' afrundingen med citat (måske kunne teksten laves til 3D også?)

Du har fat i noget. Du må endelig aldrig "sælge ud"!:)

- Michael
Gravatar

#3 Tommy Kristensen 11 år siden

Jeg vil endda mene at den skal skæres endnu tættere. 30 sek. - hvis den skal være længere, så skal der være en smule mere substans. Hvis det er en "salgsvideo", så synes jeg du skal flytte fokus fra hygge med ild i pejsen og band - til hvad du kan tilbyde sådan rent fagligt. Mere arbejde, flere eksempler på hvor og hvordan 3D/CGI mv kan indgå mere subtilt i f.eks en videosammenhæng - evt. med overlay eksempel eller lign, så man kan se hvad ændringerne gør - som i eksemplet her (sidst i videoen)

Musikken og citatet synes jeg ikke tilføjer noget, udover at det gør det en smule corny. Men ellers positivt at lave demoreel. Det siger ofte mere end hvad man kan få ud af et brev/ansøgning/samtale. Det er klart vejen frem.


Gravatar

#4 Ispep 11 år siden

Der er gode elementer, men flere dårlige. Godt rent teknisk. Effekter og et par kameratricks fungerede troværdigt.

Skidt brug af musik. Det var overkill. Lidt kortere film ville have været mere passende ift. indholdet. Og som der også siges, lidt strammere klipning, og måske endda også bedre kameravinkler et par steder.

Hvis jeg skulle give dom: 2/6

Skriv ny kommentar: