“A Million Ways to Die in the West” kommer næppe til at figurere på nogens toplister over de bedste westerns. Ikke engang i underkategorien westernkomedier kommer den i nærheden af “Maverick” eller “Blazing Saddles”. Det er desto mere synd, fordi den egentlig har potentialet til det. Jeg ved ikke, om det er onde pengemænd, der har tvunget et generisk kærlighedsplot ned i filmen, eller om MacFarlane simpelthen er faldet af på den. Så hellere et afsnit af “The Simpsons”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hive 9 år siden

Ud fra hvad jeg har set i trailers til filmen er jeg nu heller ikke synderligt imponeret. Jeg er sædvanligvis ret begejstret for MacFarlane, og skal da også se den her når den rammer dvd/bluray - men den ser nu engang ikke ud til at være blandt det bedste han har lavet.

Men når det er sagt, så har jeg svært ved at tage den ellers udmørkede anmeldelse seriøst efter at have nævnt The Simpsons ganske unødvendigt 2-3 gange... nu var jeg selv engang kæmpe fan af Simpsons, men de seneste 5+ år har den serie jo været en flad omgang dødskramper. At A Million Ways to Die in the West ikke har samme "standard" som et Simpsons afsnit er da kun et plus...
Gravatar

#2 BN 9 år siden

Jeg vil lige forære anmelderen et 1 stk. "med" til brug i følgende sætning fra anmeldelsen:

"Hans underholdende tirader over alt, hvad der er galt med hans omverden, leveres mekanisk og med komisk timing."
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#3 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#2 Fikset. Fejl i redigeringen.
Gravatar

#4 BN 9 år siden

Morten Vejlgaard Just (3) skrev:
#2 Fikset. Fejl i redigeringen.


"uden ekstraordinær komisk timing"?

Ahh, så var det TO negative ting istedet for én positiv og én negativ! Jeg troede, at "leveres mekanisk" var ment negativt, og at "(med) komisk timing" var et forsonende element.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#4 Eller en negativ og en ikke-positiv, hvis vi skal kneppe den sprogflue ;)
Gravatar

#6 BN 9 år siden

Morten Vejlgaard Just (5) skrev:
#4 Eller en negativ og en ikke-positiv, hvis vi skal kneppe den sprogflue ;)


Jeps. Men mine indlæg er ikke for at have flue-sex, men for at være sikker på, hvad anmelderen rent faktisk mener.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#7 akerman 9 år siden

Jeg behøver bare kigge på billederne i anmeldelsen, til at fastslå at humoren slet ikke er noget der rammer mig. Family Guy var/er ellers en fantastisk sjov serie.
Gravatar

#8 B.Pedersen 9 år siden

De prøver hele filmen igennem, at være sjove men det lykkes aldrig, meget dårlig film 1 stjerne.

Skriv ny kommentar: