Filmens skavanker havde været lettere at sluge, hvis actionsekvenserne havde leveret varen. Men alt for ofte ryger spændingen fløjten i et ocean af hæslige computereffekter, som smadrer filmens illusion og afholder seeren fra at føle, at der er fare på færde. Starten, som afbilder A-Teamets første mission, er blændende, men man kommer hurtigt til at savne de reelle stunts med reelle mennesker og reelle fartøjer, som serien var spækket med – især under den sidste akts irriterende inferno af computergenereret ild og fyrværkeri. Jovist, filmen omhandler et A-hold, men dette er på næsten alle leder og kanter en B-film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 KEiZ 13 år siden

Tja. charlies angles bare med bad boys :-(
Det er uroligt de ikke har højre grad af stil i hollywood
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#2 ulrich{ 13 år siden

Jeg var inde og se den i går. Jeg var underholdt hele vejen igennem. 4,5/6.
Gravatar

#3 Geekalot 13 år siden

tror ikke den holder stilen med serien, men sees skal den da, håber jeg modbeviser mig selv :)
Gravatar

#4 elwood 13 år siden

og den undervurderede "Smokin' Aces".

Her måtte jeg lige stoppe op.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 13 år siden

#4 Ja, den var sateme skidt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 filmz-ab 13 år siden

Aldrig har usandsynlighederne været så grinagtige. Og det er bestemt ikke et kompliment her. Logikken skal man kigge langt væk efter, men det er noget nær umuligt at indstille sig til denne film, når usandsynlighederne er så tåbelige og åbenlyse. Det er en blankpoleret og typisk amerikansk sommer film, tilpasset efter nutidens teknologiske muligheder, og nutidens trend med hektisk klipning og drønende tempo. Det er alt sammen set bedre eksekveret før. Joe Carnahan har udviklet sig fra at være fantastisk instruktør (Narc), til det stik modsatte.

Skuespillet er rædselsfuldt og humoren er i bedste fald ufrivillig komisk. Effekterne er de næstbedste, og underholdningsværdien er for så vidt høj nok målt i action, men alligevel keder man sig altså, hvor jeg et par gange var tæt på at læne hovedet på sidemandens skulder i håb om at få ro, men hvordan får man ro, når det konstant lyner og tordner.

2/6
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#7 gi-jones 13 år siden

Jeg synes den var god griner. Var godt underholdt, og den leverede præcis den vare den lover med charmerende og medlevende skuespilspræstationer hele vejen igennem. Kan godt være det ikke er stor kunst, men nogen har holdt af den imens de lavede den og det kan mærkes.

4/6
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 kasperfmn 13 år siden

Dette er en af de dårligste film jeg har set inden for de sidste par år. Kan absolut ikke anbefales.

1/6
Gravatar

#9 Geekalot 13 år siden

men ligefrem 1 ? liam er med i den ! hehe
Gravatar

#10 Tang 13 år siden

Kasper F. Nielsen (8) skrev:
Dette er en af de dårligste film jeg har set inden for de sidste par år. Kan absolut ikke anbefales.

1/6


Så kan du da ikke have set ret mange film...

Jeg synes filmen var underholdende og den leverede varen. Hvis man (som mig) tager i biffen med forventningen om at se en ultra b-film, så bliver man positivt overrasket...
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!

Skriv ny kommentar: