“Aliens vs. Predator 2” gør sig ganske godt som tilfældig underholdning, og den hæver da også niveauet i forhold til sin jammerlige forgænger. Historien er knap så tåbelig, teknisk set er den ganske fermt sat sammen, om end klipningen bliver lige rodet nok i perioder, og referencer til de to franchises vil utvivlsomt begejstre. Men når alt kommer til alt, så er der stadig tale om en temmelig konventionelt opbygget film, som ikke rigtig forsøger at løsrive sig fra sine genrerammer. Og uden Califoniens guvernør og dennes charme på rollelisten eller Cameron bag kameraet så er der ikke for alvor noget, der kan løfte denne film over det jævnt underholdende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Yoda 16 år siden

Go' anmeldelse - og en middelkarakter er nok til, at jeg vover mig i biografen for at se den!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg vil også sige, at efter en film som denne får 3 ud af 6 herinde, så er jeg også klar på at tage chancen og springe i biffen..

Nu har jeg ikke læst anmeldelsen, kun tjekket karakteren (anmeldelsen læser jeg aldrig, hvis der er bare en minimal chance for at jeg skal se den i biffen ;) ) - men 3/6 lyder umiddelbart højere end jeg ville have turde håbe på :)

Off I go..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 filmz-theassociate 16 år siden

Super anmeldelse, og det er vel hvad man kan forvente. Ikke destro mindre, fortjener den da et kig i biffen...
Gravatar

#4 Riqon 16 år siden

Det ser jo umiddelbart godt ud. Den må jeg få set.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5 NightHawk 16 år siden

Hmm, jo 3/6 var da bedre end forventet.

Syntes nu også da "AvP 2's" trailer blev offenliggjort i sin tid, at den så klart bedre ud end 1'eren. Men håbet blev så skudt gevaldigt i sænk igen, da de første anmeldelser dukkede op bla den hos DVDTalk på 0/6.

Efter at ha' læst denne anmeldelse, regner jeg dog med at gi' den en chance i biografen alligevel.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6 filmz-NIO 16 år siden

Vil ikke mene, at den første er direkte "jammerlig" ;), men er dog enig i, at den ikke nærmer sig det niveau vi så i Alien filmserien og Predator 1 (den anden er jo "jammerlig" ;)). Er dog glad for at høre, at AVP2 åbenbart er bedre end AVP1.. det lyder jo som en omgang god underholdning :)
Gravatar

#7 filmz-Kadann 16 år siden

Til anmelderen: "Predalien" er et begreb der er brugt ved adskillige lejligheder i universet omkring Alien vs. Predator, altså i tegneserier, spil o.s.v. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#8 Bohemian 16 år siden

jeg skal se den på søndag og jeg glæder mig! lyder virkelig til at være bedre end den første
Free in serenity.
Gravatar

#9 icetea 16 år siden

Den første var udemærket synes jeg da, men denne ser forhåbentligt ud til at blive federe, selvom den har modtaget en del kritik :)
Gravatar

#10 mimic 16 år siden

Heh det var en lidt bedre score en jeg havde regnet med:) da avp 2 har en være score end den første avp på rottentomatos, og hvis man læste lidt på imdb under avp 2 ka mange fans bedre lide den første, så det siger lidt om den nye ;)

Skriv ny kommentar: