Når nu “Spider-Man”-sagaen absolut skulle rebootes, så kunne det altså være gået langt grueligere galt, end tilfældet er. Det er der flere grunde til, men først og fremmest bør Andrew Garfield roses for sin fremragende præstation som Peter Parker/Spider-Man. Desuden har “Spider-Man”-universet en uhyre fascinerende mytologi, som filmmagerne heldigvis ikke bare skimmer igennem. På Blu-ray er “The Amazing Spider-Man” ren guf for dem, der ikke kan få nok af ottebenede helte mod firbenede skurke, da både ekstramaterialet samt billed- og lydkvaliteten imponerer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Batsy 11 år siden

Fremragende film!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 Danilochan 11 år siden

En af de film, jeg aldrig kommer til, at forstå folks begejstring for. Jeg magtede ikke, at se den færdig - Hvilket ellers er sjældent.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I've watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain. Time to die.
Gravatar

#3 cronick 11 år siden

Den får en flad 2'er herfra (ud af de 6). Jeg ville egentlig have givet den 3, men med omtanke på at det samtidig er et mislykket reboot (efter min mening), inden for kort tid, bliver der straffet ved kasse ét.

Skriv ny kommentar: