Beklageligvis taber filmen som så mange andre af sin type gevaldigt pusten i sidste akt, hvor alle de løse tråde skal samles i en fart, og resultatet derfor hurtigt bliver nogle letkøbte og uoverbevisende sejre. Undervejs leveres der dog nok grin til, at underholdningen er bevaret, og Jims far – spillet af Eugene Levy – får denne gang udvidet sin medvirken, og han viser sig hurtigt at være et af filmens stærkeste komiske kort. Tilbage sidder man med en sympatisk, uskadelig komedie, der stadig har lidt af det hjerte, som f.eks. tilsvarende Adam Sandler-film så ofte mangler, og i hvis selskab man er forholdsvis godt tilpas, så længe løjerne varer. Men nu må den sidste bid af den udsatte tærte da vist også snart være fordøjet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 cronick 12 år siden

Whatever..

5/6 herfra.
Gravatar

#2 Kruse 12 år siden

Selvom at jeg stadigt godt kan lide de første par film, så ser traileren til denne omgang bare ikke særligt godt ud. Denne anmeldelse bekræfter også kun det indtryk, men jeg ender nok alligevel med at se den på DVD/BD engang.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 elwood 12 år siden

Billede 3
Damm de der Golden Girls er frække...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 WAR10CK 11 år siden

Nu skal jeg passe på at jeg ikke sviner anmelderen til (han har tydeligvis en helt anden mening end de fleste andre mennesker).

Følgende meddelse er rettet mod anmelderen:
Jeg ved ikke om dig (anmelderen) har drukket af natpotten inden du gik ind og så filmen?

Du har tydeligvis ikke en forkærlighed for American Pie filmene.

Jeg ville ikke selv give filmen fuldt hus.. men derimod 5/6 da filmen er underholdende både for fans og for nye.
Den er ikke decideret nyskabende, men de leverer varen.

Jeg har nu stillet mig selv følgende spørgsmål siden jeg læste din anmeldelse.. :
Hvorfor har du overhovedet anmeldt denne film, da du ud fra hvad jeg kan læse mig frem til, ikke var den rette mand til jobbet.
Nu er jeg ikke klar over hvilken filmsmag du har, men du bør overveje at se den igen, eller få en anden anmelder herinde fra til give sin mening til kende.

Det virker lidt på mig som om at filmen slet ikke har appelleret til dig, for jeg synes godt nok at dit grundlag i din vurdering er tyndt.

Jeg ville gerne have gået mere i dybden med mine modargumenter, men indlægget bliver simpelthen for langt.

Men nok om det... Jeg nød filmen (endda 2 gange), og jeg synes stadig at den var fed.
Gravatar

#5 elwood 11 år siden

[url=
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 WAR10CK 11 år siden

#5 ... [url=
Gravatar

#7 Highland Park 11 år siden

WAR10CK (4) skrev:
Jeg ville gerne have gået mere i dybden med mine modargumenter, men indlægget bliver simpelthen for langt.
Slå dig løs, her er masser af plads.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 cronick 11 år siden

WAR10CK (4) skrev:
Det virker lidt på mig som om at filmen slet ikke har appelleret til dig, for jeg synes godt nok at dit grundlag i din vurdering er tyndt.


Jeg er helt enig. Synes også det efterhånden mere er reglen end undtagelsen, at det er den "forkerte", der bliver sat til at anmelde film på Filmz. I dette tilfælde burde det have været en inkarneret American Pie-fan, hvilket tydeligvis ikke har været tilfældet. Ikke fordi der dermed resolut ville komme en positiv anmeldelse ud, men fordi "fans" af en eksisterende franchise har tilbøjelighed til at være allermest kritisk i forhold til nye tilføjelser til serien.

Anmeldelsen skrev:
Men nu må den sidste bid af den udsatte tærte da vist også snart være fordøjet.

Dette er jo bare et typisk eksempel på det. Undskyld, men sikke noget l... at fyre af.
Gravatar

#9 Kruse 11 år siden

Jeg gider ikke denne gang....Så er det sagt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10 Nicki52 11 år siden

4/6

Jeg synes ikke den kan måle sig med den første, men den var sjov og overraskende. På et tidspunkt måtte jeg tage mig sammen, fordi jeg havde fået grineflip og så bliver min stemmer lys og højlydt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: