Der er ikke selv det mindste spor af tvivl: “Armadillo” er samlet set den bedste dvd fra 2010, som undertegnede har haft i hænderne. Filmen selv er fremragende og ikke mindst utroligt vedkommende, men også de tekniske aspekter imponerer med et flot videospor og et meget dragende lydspor. Sjældent støder man på så helstøbt en udgivelse, og selv ekstramaterialet, som ellers underprioriteres på mange udgivelser, er enormt interessant. Bestemt en ikke så lille perle i samlingen.

Se også: Filmz TV: “Armadillo”-interview.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bobby Singer 13 år siden

Jamen så er det jo godt at TV2 viser den i aften. :D
Idjit
Gravatar

#2 BN 13 år siden

fra anmeldelsen:

Janus Metz Pedersen og han filmhold


Du tabte et 's' i farten, DjBeau. .... "hans filmhold". :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 Verbal 13 år siden

Hvis det passer, at "Armadillo" har en spilletid på 100 min. så må TV2 have klippet noget ud af den version de viser i aften, da den er sat til at have en spilletid på 65 min.
And like that... he's gone.
Gravatar

#4 dyg 13 år siden

#3 - TV2 siger også i reklamerne, at det er "tv-udgaven af Armadillo" de viser.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 chandler75 13 år siden

# 2 Rettet, tak.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 Verbal 13 år siden

#4: Ok, det har jeg så ikke lige set. Tak for infoen.

Det betød så også, at jeg lige mistede interessen for tv-udgaven, når det ikke er den fulde udgave. På trods af, at TV2 har klippet "Armadillo" til så den bedst muligt ligner den originale version, så kan jeg alligevel ikke lade være at tænke, at noget må er udeladt, hvilket kan give et misvisende indtryk i forhold til den originale version.

Er der nogen meldinger om hvorvidt Janus Metz har været inde over og godkende TV2's udgave?
And like that... he's gone.
Gravatar

#7 Silver666 13 år siden

dyg (4) skrev:
#3 - TV2 siger også i reklamerne, at det er "tv-udgaven af Armadillo" de viser.
Ok tak så gider jeg ikke se den på tv2 alligevel
Gravatar

#8 evermind 13 år siden

Øv, det var nedslående at vide, det er den amputerede udgave, vi får i aften. Havde ellers glædet mig rigtig meget. Nu ved jeg ikke, om jeg gider se den ... Men måske kan den da bruges som en form for preview, så jeg kan beslutte, om filmen skal købes.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9 MOVIE1000 13 år siden

#8 jeg havde også glædet mig :(, men jeg kan først se genudsendelsen på søndag da jeg ikke er hjemme iaften.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Kruse 13 år siden

Jeg overvejede at se den i aften, men når det er en nedskåret tv-udgave, har jeg ikke tænkt mig at se den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: