Det føles helt underligt (og næsten en smule forkert) at belønne en film som “Battleship” med fem stjerner – en film baseret på brætspillet “Sænke slagskibe”(!) med sangerinden Rihanna foran kameraet? På papiret lyder det som en tåbelig fadæse, men actionsekvenserne er formidable, man falder hurtigt for de sympatiske karakterer, skuespillernes enorme entusiasme smitter, og så har filmen tilmed en afvæbnende selvironi, som mange af dens artsfæller savner. Filmen truer med at sejle ind i 4-stjernet farvand mod slutningen, men den muntre humor bringer skibet på ret køl igen. Denne Blu-ray rummer noget seværdigt ekstramateriale, et transfer i særklasse og et af årets hidtil bedste lydspor, så hvis man har hang til solide actionbrag, er udgivelsen simpelthen et must.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVT “Battleship”-interview med Liam Neeson!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 11 år siden

Udelukkende pga. selvironien samt middelmådige actionscener, er jeg flink nok til at give denne film 5/10. The Insider er helt galt på den her... jeg tror han har sniffet ryge-heroin.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 The Insider 11 år siden

Looks like I picked the wrong week to stop sniffing glue!
War. War never changes.
Gravatar

#3 Ericmase 11 år siden

Jeg vidste dette ville ske! xD
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#4 Collateral 11 år siden

Jeg kunne ikke udstå filmen. Fandt den kedelig for at være helt ærlig. Bundkarakter herfra.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 Batsy 11 år siden

Thats it, har bestilt den hjem nu sammen med 2 andre film. I trust you Insider!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 11 år siden

#5 Du vil ikke blive skuffet!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 Batsy 11 år siden

Lord Beef Jerky (6) skrev:
#5 Du vil ikke blive skuffet!


Sikkert ikke, da jeg i forvejen kunne lide Trans filmene og nu hvor Insider bedre kun lide den her end Trans, så må der være noget i den for en teenager som mig!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 11 år siden

#7 Den er skam også bedre end Transformers-filmene.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 Batsy 11 år siden

Lord Beef Jerky (8) skrev:
#7 Den er skam også bedre end Transformers-filmene.


Så burde jeg ikke have noget at være bekymre mig om!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#10 elwood 11 år siden

Sikkert ikke, da jeg i forvejen kunne lide Trans filmene og nu hvor Insider bedre kun lide den her end Trans, så må der være noget i den for en teenager som mig!

Jeg var ikke klar over du havde de tendenser...

:)


J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: