Gravatar

#1 filmz-Kadann 16 år siden

Jamen, jeg vil da glæde mig til at se denne udgave, når Post Danmark får taget sig sammen til at aflevere min HD DVD udgave. :)

Ud fra hvad jeg har læst andre steder, ser det også ud til at de gamle udgaver har fået et ret godt løft, selvom der selvfølgelig ikke er lagt ligeså meget arbejde i dem, som i "The Final Cut", men det er helt sikkert en Lucas-udgivelse. ;)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

Ahh lyder ikke dårligt, btw hvilket udstyr er brugt under anmeldelsen, mener billed og lyd mæssigt... "kigger op på sin Dir Cut VHS på hylden" 8-)

Bare lidt nysgeerig, har også bestilt min 5 Dics Blu-Ray for lang tid siden så engang i det nye år, modtager jeg den nok, hvis jeg er heldig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 The Insider 16 år siden

#2, yo elwood, jeg bruger et Sony Bravia KDL-W2000 46-tommer LCD-TV, og afspilleren er en Toshiba XE1 HD-DVD afspiller med den seneste 2.7 firmware, som er hooked up til en Onkyo TX-SR605 receiver med forbindelse til et komplet ARGON-højtalersæt fra Hi-Fi Klubben.
War. War never changes.
Gravatar

#4 elwood 16 år siden

#3

Mange tak for det, det gik sku hurtigt.

hey samme tv som mig, bortset fra mit er et 40"

Mit lydsystem er stadigvæk et lånt Sanyo minianlæg fra min ven af, som anskaffede sig Harmon Kardon.

Jeg ved godt mit lydsystem ikke er optimalt, men jeg håber Ridley Scott kan tilgive/bære over med mig...

Er det her så det, man indtil videre vil betegne for den hellige Gral indefor HD, der er en del der tyder på det.

Men lad os nu se når That's Entertaiment dumper ind engang hehe.

Ps. og God anmeldelse, yes flere film med rygklapningsfiltrer, det vil jeg se frem til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 The Insider 16 år siden

#4, I won't tell him if you don't :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6 elwood 16 år siden

#5 Ahh Goddy 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 filmz-Nagash 16 år siden

Hvorfor er det også lige at Blu-Ray skal komme så meget senere end HD-DVD udgaven? Ligefør jeg fortryder at jeg ikke valgte den udgave i stedet for :S
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

#7 hehe for mig var det sku let nok, jeg har ikke en HD-DVD afspiller endnu, kun min trusty PS3 8-)

Men jeg har også rigligt med film jeg skal igennem, så jeg overlever.

Deckard: Sushi. That's what my ex-wife called me - cold fish.

And why do I have a sudden urge to go play Blade Runner The Game right now 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 filmz-Morta 16 år siden

Bluray blev indkøbt i eftermiddags, set her til aften. Hold da fest den er blevet flot. Og filmen virker, ja den er som den altid har været: En af de bedste.. Bare lige en tand bedre denne gang :)
Gravatar

#10 dolphinfriendly 16 år siden

Fantastisk - jeg glæder mig som et lille barn til at kufferten kommer hjem til samlingen! :)

Skriv ny kommentar: