Ole Bornedals “Charlot & Charlotte” er en af de mest originale og underholdende miniserier, som nogensinde er blevet produceret herhjemme – et unikt road trip gennem et nærmest eventyrligt Danmark, der både forbavser og fortryller. Dvd’ens middelmådige AV-præsentation er til gengæld lige så skuffende som udgivelsens mangel på ekstramateriale. DR og co. har haft årevis til at producere en ordentlig udgivelse af den 14 år gamle miniserie, og dette var det bedste, de kunne mønstre?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-loke76 13 år siden

YES, endeligt.. Helt enig i anmeldelsen
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#2 Eraserhead 13 år siden

Helt sikkert. havde faktisk helt glemt den, men jeg husker klart at jeg var ret vild med den.
Gravatar

#3 evermind 13 år siden

Det ser ud til, jeg endelig kan pensionere min gamle VHS-optagelse fra dengang, hvor serien blev vist på tv. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4 chandler75 13 år siden

Jeg havde set meget frem til et gensyn, men jeg hader dvd'er, hvor man skal zoome ind eller må nøjes med et lille frimærke i midten af skærmen, så det kommer måske til at vente...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 evermind 13 år siden

#4 Du skal bare købe et mindre tv. Du kan evt. bytte med mit? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6 The Insider 13 år siden

#3, ikke HELT, Ruben, for som nævnt i anmeldelsen er lydsporet jo blevet ændret pga. problemer med at skaffe rettighederne til musikken :-) Tænk på, hvor meget de snart bliver værd på eBay...
War. War never changes.
Gravatar

#7 evermind 13 år siden

#6 OMG, og jeg har vist allerede kasseret kassetten! :O

Jeg kan huske, det samme var tilfældet med P.I.S., vist nok bl.a. i det afsnit, hvor de spiller noget af Brothers in Arms med Dire Straits - der havde de også brugt et andet tema på DVD'en.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: