Det gør resten af filmen til gengæld ikke. For at der skal være noget interessant at komme efter, bør enhver film været strikket sammen på en måde, der trods alt bærer en smule realisme i sig. I hvert fald når dramaturgien fingerer at bevæge sig i et, med forbehold, realistisk univers. Det er ikke tilfældet her. Og derfor er der vel også meget andet at sige, end: Bedre held næste gang!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Guts 17 år siden

Synes det var en fed film..:!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2 filmz-The Omen 17 år siden

2 stjerner ligefrem?!...

Jeg regner nu med en solid 4 stjernet film. Kan slet ikke forestille mig filmen til 2 stjener. Men enhver sin smag.
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#3 filmz-xlarti 17 år siden

Jeg regnede med at den ville få 5 eller 6 stjerner!
Jeg synes den var totalt awesome! Har ikke set sådan en gennemført post apokalyptisk feel siden Halflife-2 (spillet, ja)
Gravatar

#4 filmz-steadi 17 år siden

Hehe.. Den har ellers en rating på 92% hos Rottentomatoes:S

IGN mente også det var en af sidste års bedste film... Nå ja, så kan den købes på dvd fra play.com, mener at den lige er udkommet.
They caught a shark, not the shark. Big difference.
Gravatar

#5 filmz-FraQ 17 år siden

Kun 2??

Gal mand. God samfundskritisk historie, godt skuespil, god instruktion, og simpelhen fantastisk fotografering. 5-6 stjener herfra.
Gravatar

#6 Nikmi 17 år siden

Jeg må også sige 2 stjerner er liiige i underkanten :) men hvad der skal jo være folk der går imod mainstream ved alle film :)
Gravatar

#7 filmz-gofferoffer 17 år siden

Hjørring Biograf bør rives ned. Hverken The Prestige eller Children of Men bliver vist her ... nogensinde! Det er kr*ftedeme noget værre l*rt!!

Beklager, men jeg skulle af med galden.

EDIT: Og heller ikke Rocky Balboa, Parfumen eller Bobby. I stedet fortsætter de med at vise Bond, Far Til Fire - I Stor Stil, Prag, Deja Vu og Happy Feet. Det er da fantastisk!
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#8 filmz-cycron 17 år siden

På INGEN måde enig med anmeldelsen. 5/6 herfra.
Gravatar

#9 Guts 17 år siden

Jeg smider altså også 5/6 efter den!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#10 blahblah 17 år siden

Wow, det går godt nok ikke i spænd med nogle andre anmeldelser jeg har læst. Og jeg har sgu set en del :D

Skriv ny kommentar: