Det er længe siden, denne anmelder har haft så svært ved at kæmpe sig gennem en film. Selv musikken er kedelig! “Chloes” fortælling er såmænd lige så vigtig at bringe på banen som så mange andre, men hvor er det dog søvndyssende udført, og når dvd’ens tekniske præstationer ligeledes er under standarden, kandiderer udgivelsen til forårets mest ligegyldige.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nicki52 12 år siden

Skal eje den alligevel. Synes den så rigtig spændende ud i forvejen, så nu vil jeg se den. Det er trods alt med tre dygtige skuespillere.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Outbound Sith 12 år siden

Og Amanda Seyfried uden tøj på - hvilket burde give en stjerne ekstra. ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#3 Babo Rises 12 år siden

Ganske fint drama/thriller, med godt skuespil og masse af frække momenter. Historien er måske knap så original, og virker måske en kende for forudsigelig, men alligevel fængende nok, mens den står på.

6/10
Gravatar

#4 Peacemaker 12 år siden

Er det bare må, eller var der også andre som så filmens afsluttende twist på laaaang afstand?
Gravatar

#5 Takfornu 12 år siden

Ganske fin lille film og fint remake - Jeg kan faktisk bedre lide denne end originalen :)

5/10
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6 Svagin 12 år siden

Julianne Moore er så pisse lækker! Føj hvor var det derfor dejligt at se hende i denne film!
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/04/100-gode-grunde-til-at-jeg-elsker-film.html
Gravatar

#7 Takfornu 12 år siden

# 6 Så se hende i "Short Cuts" ;) ... Ja, hun er en fremragende skuespillerinde :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8 Svagin 12 år siden

Hun er bare 20 gange mere lækker idag, end for 20 år siden. Bevares, hun udstiller undervognen i Short Cuts, men det er intet sammenlignet med hende og Amanda S i Chloe.
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/04/100-gode-grunde-til-at-jeg-elsker-film.html
Gravatar

#9 Takfornu 12 år siden

# 8 Helt enig, men det var ikke kun derfor jeg nævte den men fordi det var hendes stærke debut - hun er kun blevet smukkere og smukkere :) Der er nu noget frækt over kvinder med rødt hår ;)

OBS: Children of Men-spoiler

Faktisk husker hvor ondt det gjorde da hun døde i Children of Men.
Og her i "Chloe" føler man faktisk med hendes frustration og over Anette Benning var hun altså også god eller overfor Collin Firth i den meget oversete "A Single Man".
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#10 MMB 12 år siden

#9

AAAARGH. Du må altså gerne lige skrive, hvilken film du spoiler, når du bare sætter sådan en tilfældig spoiler op!

Skriv ny kommentar: