Actionsekvenserne opnår en sjælden gang imellem den ønskede intensitet, når Leterrier smækker kameraet tæt på slagsmålene og skruer op for tempoet. Men i alt for lange passager valser Worthington (og også en veloplagt, men underudnyttet Mads Mikkelsen) blot langsomt rundt fra punkt A til B til C… Rørende romantik og joviale jokes udebliver, der er nul overraskelser, og slutningen er årets hidtil største antiklimaks. Det føles helt forkert at se så dygtige skuespillere som Liam Neeson og Ralph Fiennes optræde i kostumer og iført makeup, der får dem til at ligne aldrende drag queens, og det er heller ikke et plus, at deres replikker lyder som slagord fra skolegården. I guder…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 frankdrebin 13 år siden

Fin anmeldelse. Må sige, at jeg desværre havde på fornemmelsen at den ville komme til at ligge i den der ende af karakterskalaen.. Lidt ærgeligt, for havde glædet mig til den.. Nu tror jeg at jeg venter med at se den, til den udkommer på dvd..
Gravatar

#2 Ericmase 13 år siden

Jeg er ligeglad! Jeg glæder mig bare! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 keitel 13 år siden

Normalt, når jeg læser sådan en anmeldelse, så anullere jeg prompte min bestilte biograf billet,men denne gang tager jeg chancen, tror alligevel den er lidt fed, nok fordi jeg elsker den græske mytologi.
Gravatar

#4 Riqon 13 år siden

Det svarer meget til det, man har hørt alle andre steder. Men lige et spørgsmål: Når folk siger Sam Worthington er en god skuespiller (men bare får for lidt at arbejde med), hvad baserer de det så på? Det er jo øjensynligt hverken i Terminator Salvation eller Avatar, at hans skjulte talent kommer til sin ret.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5 Highland Park 13 år siden

The Insider skrev:
... de flyvende heste ser decideret hestlige ud...

Som salig Kurtz sagde: "Den humor, den humor..."
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 filmz-ab 13 år siden

Skal ind og se filmen alligevel. De tynde anmeldelser havde man jo på forhånd forventet, næsten helt ordret, så jeg tror bare jeg vil ud og more mig lidt, og ikke tænke over dem.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#7 Frederik 13 år siden

@#4: Nu har han heller ikke kun været med i 2 film. Han er rigtig god i Somersault, som han vandt en AFI for.
Gravatar

#8 Lars.dk 13 år siden

Så den idag kl 12:00 i Imperial.

efter en time tænker man slut nu. Alt for forudsigelig og nok det værste jeg har set i år.

Drop at se den i 3D det betaler sig ikke for der er næsten intet og sad tit og tog brillerne af og på for at se om der var nogen stor forskel og det varder ikke.

En 3D konvertering er desværre slet ikke på højde med ægte 3d som Avatar.

Sam Worthington har heller ikke nogen klasse, men Mikkelsen gjorde det ok.

1/6 Skal den have.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#9 Riqon 13 år siden

#7 - Tak, det må så være den, jeg har overset.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10 filmz-OutOfSight 13 år siden

Hmm snupper den alligevel.. Er på #3s vogn med det mytologi..

Skriv ny kommentar: