En utrolig film, der er Pixars bedste til dato. Den tekniske side er helt i top og ekstramaterialet er rigtig godt, både hvad angår kvalitet og kvantitet. En rigtig god udgivelse som bør være en del af enhver film- og dvd-elskers samling.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 dome 19 år siden

Kanon film.
Den lille ekstra film Jack-Jack Attack, er hyle grineren. Helt klart værd at købe.
Yes sirs!
Gravatar

#2 lagoni 19 år siden

Så den lige i går, god film hele familien kan se. Kortfilmen Jack-Jack Attack er dejlig spøjs. Og som min søster bemærkede, så ligner Bob Parrs chef Anders Fogh :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 JannikAnd 19 år siden

#2

HA! Det har jeg ikke bemærket før..! Mon det var, hvad folkene på Pixar havde i sinde? Hmm...
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

hehe Mark en af dem der frotæller meget livlig om storyboards er for sjov, der er sågar et påskeæg med kun ham hehe.

og som jeg nævnte i min tråd om for the Brids fuglen så er der også sokke dukke opføringen hehe, den også ret skæg at se.

Og ja Brad Bird er en livlig snakker, men det fidner jeg bare rigtiog godt, han har også et påskeæg hvor han snakker om de animator fra Disney som han har kendt siden han var 7 år tror jeg han siger. Han er virkelig en mand der brænder for det han laver.

og ja Jack Jack er mega sej, det også derfra mit citat er fra som jeg bruger for tiden. "house" ...ahh gygy "good" "campfire" ah ah ..FUMM!!! "argg!"

og sikke masse problemer de har haft med det hår satans hår i filmen. det eneste jeg savnede lidt var optagelse af voice recordings det synes jeg altid er skægt at se. men på tv kanalen STAR! som jeg har på prøve for tiden, der viser de en featurette hvor man ser stemmerne bag Jason Lee " I am the bad guy with a cool Haircut" men det er i bagatel afdelingen som sagt, det er en rigtig fed dvd udgivelse.

Brad Bird sku bare ha haft en 3. dvd for sig selv hehe han har så meget han vil fortælle. 8-)

Syndrome er vidst også stærkt inspireret af Brad bird synes hvertfald der er mange karaktertræk der er ens i ansigterne.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 McPeter 19 år siden

Det fjerde billede er grumset - det der står lige over 'video'-overskriften... Just to let you know! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6 filmz-st 19 år siden

Den lyder sku cool glæder mig til sku til at se den...!
Gravatar

#7 filmz-Exitium 19 år siden

Det er en rigtig god film, håber på en ny!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#8 Patriarch 19 år siden

Har lige købt den, og det var denne anmeldelse der gjorde udslaget! :). Glæder mig til at se den for første gang...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#9 elwood 19 år siden

#7 nej jeg synes derimod ikke at der skal laves en ny, især fordi det er disney der har rettighederne til at laver flere The Incredibles. synes det er fint som den er, den behøver ikke flere.

Og det til sidst med The Underminer Voice i øvrigt af John Ratzenberger Pixar's amulet, er jo kun for lige at lave lidt sjov med det hele, med at nu er famlien klar til at ordne the bad guys igen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 filmz-Exitium 19 år siden

9# Ja nu hvor du siger det.

Nogle slutninger undrer man sig meget over, og det var jo ikke tilfældet her, sådan en slutning som T3 havde var lidt træls! Jeg stod sån hvad nu???? Vinder menneskende krigen? Maskinerne? Men det gav en mulighed for at selv tænke over en passende slutning oven i hovdet! Så er der det med star wars, nu har lucas og andre været så rar at lave et "Extended Univers" Der giver den fede form for bagrunds viden, som er god at have! Men for nylig blev det for meget, nu er der udgivet en tegneserie der foregår 3 år efter ROTS Hvor Darth Maul, med nye robot ben (what?) Vender tilbage til Tattoine for at fuldføre sit hævn togt mod Obi Wan, hvad sker der??? Darth Maul døde, og så er den ikke længere! Der gik EU for langt!

I kan jo selv se det her

http://img63.exs.cx/my.php?loc=img63&image=mau...



"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"

Skriv ny kommentar: