Filmen er baseret på en roman af Nicholas Sparks, der også stod for det litterære ophav til tåreperseren “The Notebook”, men den film havde en langt mere velspillende rollebesætning samt en mere spændende historie, hvori figurerne udviste en dybde, der slet ikke et tilstede her. Den var også betydeligt bedre instrueret, og selvom svenske Lasse Hallström ikke er nogen stor instruktør, så er det alligevel overraskende at se ham fejle så totalt, som han gør i denne sølle omgang, der har candyfloss i stedet for sjæl. Ja vist, de lider så frygteligt meget deroppe på lærredet, men det er trods alt ingen grund til at bringe lidelsen videre til tilskuerne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Skeloboy 13 år siden

Hahaha, tak for eftermiddagens grin. En af de sjoveste anmeldelser, jeg har læst.

Er helt vild med The Notebook, og Lasse Hallstrøm har lavet to fede film(sikkert tre, men har ikke set Mit Liv Som Hund): Æblemostreglementet og Gilbert Grape.

Jeg glæder mig til at se filmen en søndag med grumme tømmermænd på Kanal4 i 2012...:)
Gravatar

#2 filmz-Fairytale 13 år siden

Haha, du er for syg Søren Ildved :D
Den ser jeg frem til, det lyder som en sikker griner!!
Gravatar

#3 MTK 13 år siden

Jeg var på nippet til at udvandre fra biografen, da de viste traileren før Kick-Ass her forleden. Hold da fest, det var ulideligt. Jeg kan umuligt forestille mig den oplevelse at skulle sidde igennem hele "filmen".

(PS: Stavefejl i "og risikere derved liv og lemmer".)
Gravatar

#4 Kiksmann 13 år siden

LOL jeg nægter at se filmen med farer for at jeg kommer til at ødelægge en af de bedste anmelderser længe. Havde filmen ikke været bedre med Nicolas Cage?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#5 gi-jones 13 år siden

Priceless :-) Jeg får lyst til at se den blot for selv at bevidne hvad der i en sådan grad kan få Dr. Benway op i det røde felt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 The Insider 13 år siden

Jeg kunne virkelig ikke snuppe The Notebook. Så den med kæresten forleden, og det var en helt igennem kvalmende oplevelse, som var tæt på at tage livet af mig. Hvis Dear John er værre, springer jeg gladelig over.
War. War never changes.
Gravatar

#7 elwood 13 år siden

Argg du gør det fandme ikke let Benway, men jeg må gøre et forsøg, har det ligesom Jay Leno efter Obama til hans tale 1. Maj.

Billede 1
Bo i færd med og puste sin spritnye blowup doll op.

Billede 2
Bo havde ved en fejl sendt en bageopskrift til sin udkårne, men det har hun vidst ikke hel opdaget...

Britta tænkene nååååå jeg synes også du har en sprød skorp skat

Billede 3
Jeg sværger den næste som spørger om jeg ikke er ham fra Twilight, pander jeg fandme en!

Forstår slet ikke hvorfor de konstant spørger mig om dette, hvad er årsagen?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 filmz-jonasgr 13 år siden

Det er jo Nicholas Sparks så det kommer ikke som en overraskelse for mig, at det er en gang sentimentalt tårepersende stads. Det er hans formel.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9 PredatorX 13 år siden

Jeg må fakisk tilstå.

Jeg så den i biografen for en måneds tid siden... Og denne anmeldelse er spot on! Dog kan jeg ikke forstå at den gode hr. tatums evner som skuespiller ikke er nævnt? Han formår næsten at virke mere som en træmand end i GI JOE, og dét kræver fame talent. Jeg glæder mig til han opdager at skuspil er mere end at spænde sin kæbe så man kan se hans kæbemuskler. Det scenarie gik mig faktisk mere på nerverne end Hugh Grants evindelige stammen og missen med øjnene.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#10 Zabriskie 13 år siden

Wow. Det ser virkelig retarderet ud
Le temps détruit tout

Skriv ny kommentar: