Selv om Tom Cruise ligner Tom Cruise, så stod min fordom ikke i vejen for denne uforpligter af en film, der er, hvad den er. Men det er næsten umuligt at savne dybde og refleksion, når man er så godt underholdt, som jeg var. Doug Liman kan det skidt. Og med undtagelse af en slutning uden kant, så sætter filmen næsten ikke en fod forkert. Fik jeg nævnt, at der er robotdragter, der omdanner soldaterne til masseødelæggelsesvåben?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Mads83 9 år siden

Rigtig god overraskelse!! 5/6 herfra :)
Gravatar

#12 Nagash 9 år siden

For satan en overraskelse. Havde ikke regnet med, at så mange ville give den mere end en jævn karakter. Jeg bliver sgu nok nødt til, at se den i biffen alligevel.
Gravatar

#13 Ispep 9 år siden

#12

Den er sikkert en smule overraskende i forhold til meget af det junk som præger sommerperioden, men så er den vist heller ikke bedre.
Gravatar

#14 Wangsgaard 9 år siden

Super fed film 5/6
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#15 Slettet Bruger [4120651585] 9 år siden

Ispep (13) skrev:
#12

Den er sikkert en smule overraskende i forhold til meget af det junk som præger sommerperioden, men så er den vist heller ikke bedre.


Jeg har ikke set resten og jeg fandt den stadig overraskende underholdende.. og jo, den er faktisk lidt bedre.
Gravatar

#16 T. Nielsen 9 år siden

Også skægt at Ispep snakker om det 'junk', når han har givet de blockbusters han har set indtil nu 7/10 - 8/10 og 10/10:-D (som jeg lige husker det:)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#17 Ispep 9 år siden

Nu taler jeg ikke om enkelte tilfælde men på årsbasis og der er ofte mere junk end kvalitet når året er afstemt.

Bruno:

Prøver du at overbevise mig? :)
Gravatar

#18 Slettet Bruger [4120651585] 9 år siden

Ispep (17) skrev:
Prøver du at overbevise mig? :)


Nope, det er såmænd bare en kommentar på hvordan du skriver, at du får dine indlæg til at fremstå som universel fakta, ikke blot din mening. :)
Gravatar

#19 Ispep 9 år siden

bruno (18) skrev:
at du får dine indlæg til at fremstå som universel fakta


Lidt som dit:

bruno (15) skrev:
og jo, den er faktisk lidt bedre.


;)

Desuden, så bør det vel efterhånden være indlysende, at vi forhåbentlig alle skriver vores egen meninger og netop ikke "fakta" medmindre man bevidst påpeger noget faktuel eller konkret. Det er unødvendigt at referere til sig selv hver gang, vil jeg mene.
Gravatar

#20 Slettet Bruger [4120651585] 9 år siden

Ispep (19) skrev:
Lidt som dit:


Jeg citerer lige mig selv:

bruno (18) skrev:
det er såmænd bare en kommentar på hvordan du skriver

Skriv ny kommentar: