“En ny dag truer” er en vaskeægte, tidløs komedieklassiker – afsindig romantisk, sjov og allerhelvedes original, men også tankevækkende og inspirerende. Bill Murray er fantastisk i hovedrollen, men hele ensemblet brillerer. Hverken udgivelsens transfer eller lydspor er synderlig fantastisk, og ekstramaterialet svinger i kvalitet. Folk, der allerede ejer filmen på dvd, behøver ikke at spæne ud og erhverve filmen på ny. Men trofaste fans og dem, som endnu ikke ejer “En ny dag truer”, bør købe denne Blu-ray. Øjeblikkeligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 myshkin 15 år siden

"Phil... Phill

Ned!

Klask."

Herlig komedie!! :)
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#2 Michael Andersen 15 år siden

Hvad sker der lige med det forfærdelige cover? :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 The Insider 15 år siden

#2, agreed, det er helt afskyeligt! Det gamle dvd-cover var ganske hæderligt! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 wimmie 15 år siden

Hvorfor ligner Bill Murray John Cusack på det cover...?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 Bobby Singer 15 år siden

Fantastisk film, som jeg efterhånden har set uandsynligt mange gange, skal da også have fat i den på Blu-Ray engang. :)
Idjit
Gravatar

#6 mvejen 15 år siden

Fantastisk anmeldelse, jeg skal helt klart have denne bestilt, har i forvejen set filmen alt for mange gange. Jeg ser frem til at se transferret.
Gravatar

#7 elwood 15 år siden

Fantastisk film, især
synes jeg selvmords scenerner er fantastiske, det her hvor han virkelig er blevet desperart
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 Karl Hungus 15 år siden

Nemlig! Super anmeldelse af en super film! Kan huske da jeg så den første gang og var helt solgt. Giver dig helt ret, Insider! Elliot og Tobolowski er fuldstændig fremragende i birollerne. Must...own...this...movie
Gravatar

#9 BN 13 år siden

fra anmeldelsen:

"En ny dag truer" er en klassiker, der kan tåle at blive set igen og igen og igen og igen...


hehe
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: