Til sidst kan de fantastiske fire ikke kæmpe imod mere. Kæmpe imod superheltegenrens trang til endelige opgør og en historie, der peger frem mod flere endelige opgør i sequels og prequels. Men inden dommedag afværges, er der flirtende ungdomsblikke, Jules Verne-rejser og en teleporter bygget af et 12-årigt geni på en skrottet bil og en Nintendo 64. Det er næsten fantastisk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 LukasAasted 8 år siden

Okay. Du fik mig... Grim(m), hahaha! Thumbs up ;)
Jeg har ikke set Fantastic Four endnu, men jeg tvivler stærkt på, at jeg vil være enig i din bedømmelse. Men hey, det vil tiden vise! Anyway, du er saftsuseme en fremragende anmelder. Det er altid en fest at læse dine anmeldelser! Ville ønske at jeg var så god med ord. Ak ja. Keep up the good work!!!
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#1 Tak for den søde kommentar. Stor fornøjelse med læsere som dig! :)
Gravatar

#3 danish99 8 år siden

Super anmeldelse.
King
Gravatar

#4 MartinEH 8 år siden

Supergod anmeldelse :-)

Har dog lige et spørgsmål. Du skriver, at den anden halvdel er den svageste og det kan godt være at jeg har misset den i teksten, men hvorfor? Går der "standard-superhelt-film-afslutning" i den?
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#3, #4 2xTak!

#4 Ja, jeg har kun (for) sporadisk berørt det - lidt i sidste afsnit også. Der går 'endeligt opgør' i den, som det er set et uendeligt antal gange før. Overraskelserne bliver færre og skabelonen tydeligere jo tættere vi kommer rulleteksterne.
Gravatar

#6 Business Monkey 8 år siden

Meget fint skrevet anmeldelse. Regner ikke med at se den her "teen-ficering" af F4, så kan ikke udtale mig om filmen, men får da lyst til at se den snart. :D
Gravatar

#7 Dworek 8 år siden

Jeg tror faktisk, at dette er den eneste positive anmeldelse, som jeg er stødt på nettet.

http://www.rottentomatoes.com/m/fantastic_four_201... 10 % ud af 100 ved Rotten Tomatoes.

Chris Stuckmann og Jeremy Jahns har også nogle komplette nedsablinger af den. Selvom at denne anmeldelse lige fik mig til at studse om man nu liiiige skulle se den, så vil jeg spring over med et pænt "nej tak". Dog vil jeg anbefale at se de to førnævntes anmeldelser - de er sgu ret sjove. ;)
Gravatar

#8 cfe 8 år siden

Så filmen til forpremiere og selvom den kun er omkring 1½ time lang virker den uendelig langtrukken, der er ca. 10 minutters action til sidst hvor de kæmper imod Dr. Doom. Virker som om filmz anmelder stikker noget ud blandt andre anmeldere, 9% på rottentomatoes og 4/10 på IMDB, jeg syns filmen var dårligere end de gamle F4 film, 1 ud af 5 stjerner herfra, spar hellere pengene.
Gravatar

#9 Driver 8 år siden



Tror jeg springer biografen over denne gang.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#10 Rob801 8 år siden

#7 MovieBob's anmeldelse er også meget underholdene... Selvom jeg er mest til hans positiv anmeldelse (og "Really that Good") han har haft flere Rant like reviews" fornylig (Pixels især og Terminator).

Skriv ny kommentar: