Men J.K. Rowling nægter at rette ind. Det her slags prequel-spinoff er lige på og tryl fra start til den slutning, der sender Scamander videre på sequel-eventyr til et Europa truet af onde demagoger – Heil Grindelwald! – og flere fantastiske skabninger fra Rowlings magiske kuffert. Og det endda helt uden Harry Potter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Peteryde 7 år siden

Jeg glæder mig meget til at se den film :)
Gravatar

#2 Quadlegg 7 år siden

Fik lige et powernap på 15min, men kunne lige så godt ha sovet igennem resten. Har det dog på samme måde med samtlige Harry Potter film, så det er nok bare mig :-)
Gravatar

#3 Nicki52 7 år siden

Var inde at se den her til aften, og hold kæft, hvor er den god. Den sjov og spændende.
Jeg er allerede forelsket igen i universet og kan ikke vente på mit næste magiske fix. Heldigvis bliver det næste år. Synes det er hurtigt, men de er nok allerede i gang.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 Trew 7 år siden

Plottet er noget tyndt, så det skal ikke være derfor man går ind og ser denne film. Hvis man, ligesom jeg, blot gerne vil se, hvordan de opbygger universet og kan læne sig tilbage og nyde den humor, der er indlagt, så er det alle tiders film.

Uden tvivl den bedste "Harry Potter" film.
Gravatar

#5 X&O 7 år siden

Jeg var også vild med den. Nogle skønne karakterer og en fantastisk verden de er i gang med at opbygge. Historien var rigtig nok tynd, men det kan fra min side godt tilgives hvis det hele er en del af en større historie som bliver mere konkret fra og med næste film. Den bliver spændende at følge.

Skriv ny kommentar: