Man behøver bestemt ikke være motorcykelentusiast for at kunne sætte pris på “Fastest” – en velproduceret og forbavsende gribende dokumentar om motorcykelsportens største personager og vildeste væddeløb. Filmen er gennemsyret af både dramatiske racerløb og fascinerende interviews, der forsøger at afdække, hvorfor unge mænd gladelig sætter livet på spil i forsøget på at nå først i mål med 300 km/t. Udgivelsens AV-præsentation er ikke ligefrem lamslående, men indimellem figurerer der billeder og lyde i særklasse. Ekstramaterialet er også udmærket, så hvis man har en kværn i garagen eller benzin i årerne, bør man øjeblikkeligt slippe ens indre fartdjævel løs og investere i “Fastest”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 rammy 11 år siden

Fantastisk dokumentar. Se også TT3D: Closer to the Edge!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#2 jensen12 11 år siden

Er det nødvendigt at have set "1'eren" inden?
Gravatar

#3 The Insider 11 år siden

#2, jeg havde ikke set den, så det må afgjort være et "nej" :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 jensen12 11 år siden

OK.. Den lyder fed. Det er sku dejligt med nogle dokumentaranmeldelser der kan fornye ens perspektiver lidt..
Gravatar

#5 loki 11 år siden

Man skal vist være aktiv MotoGP-fan for virkelig at værdsætte denne "dokumentar", for sjovt nok omhandler den kun MotoGP, motorcykler og kørerne. Eller rettere, den omhandler primært Mr. 46, og giver et meget unuanceret indblik i den verden og i den andre køres liv og præstationer. Ikke noget jeg kan anbefale for ikke-fart interesserede.
www.peakoil.dk
Gravatar

#6 The Insider 11 år siden

Jeg elsker også fart. Især fart-jokes.
War. War never changes.
Gravatar

#7 skittlez 11 år siden

The Insider (6) skrev:
Jeg elsker også fart. Især fart-jokes.
Lol. Du er altid god for en lille sniger, Johan! ;)
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#8 The Insider 11 år siden

I can't resist!
War. War never changes.
Gravatar

#9 loki 11 år siden

I knew someone would... ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#10 BN 11 år siden

The Insider (6) skrev:
Jeg elsker også fart. Især fart-jokes.


You MUST be from Middle-fart!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: