For dem blandt det danske publikum der har læst bogen, kan det være interessant at se filmen, men for alle andre vil “Freedomland” højst være et ligegyldigt møde med en tandløs thriller.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-frostfang 17 år siden

de viste den til premiere surprise sidste gang. Den var mildest talt ikke særlig spændende. Kun Mr. Jackson formår at komme helskindet gennem det rod, der skal forestille denne film!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2626539138] 17 år siden

"Da politibetjenten Lorenzo Council (Samuel L. Jackson) får hende til at tale, viser det sig, at hendes bil er blevet kapret af en sort mand, mens hendes fireårige søn sad på bagsædet.".

Lige efter at have læst anmeldelsen til "Tsotsi", virker denne film nærmest som en fortsættelse til "Tsotsi". ;-)
Gravatar

#3 stoffer 17 år siden

så den også til premiere surprise.
synes det er en meget gavmild karakter. Ville selv have givet den 1 eller 2 ud af seks. Meget god ide, men elendigt udført.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#4 SteeN! 17 år siden

Jeg så den her sidst, og jeg var ved at falde i søvn.. FREEDOMLAND, lad hver med at se den hvis i har jeres tid for kært.. Den er mildest talt røv dårlig. Historien bag filmen er fed nok, men de formår ikke at få den frem.
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#5 myggen 17 år siden

JEg kan heller ikke huske hvornår jeg sidst har kedet mig så meget i biografen. Som en bruger på imdb skriver:

"Unfortunately, without a doubt, this movie is simply one of the worst I've ever seen. The script is inconsistent: Is it a thriller? a ghost story? a socioeconomic statement? a pseudo-psychological MOW?"

Jeg kunne simpelthen ikke lure hvilken slags film den prøvede at være, men det var rart efterfølgende at kunne se på imdb, at jeg ikke var den eneste.

2/6 (max)
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: