Det er utroligt, at der ikke er nogen undervejs i denne film, der har foreslået at sende manuskriptet til en seriøs omskrivning. For selv ikke et navn som Proyas med sin første film i syv år kan forme noget af værdi ud af det her sand fra fabrikken. Sazama og Sharpless er værre end Egyptens 10 plager. De er Hollywoods to.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Gasivodo 8 år siden

Johnny du skuffer mig;-)

Tænk på Filmz-fora! Sikke en trafik - hvis bare en lille 5 af 6 var fremkommet:-D

alas, ses skal den! Siden én sagde: "alarmen er gået i gang" - har jeg set alt med vedkommende!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#2 paideia 8 år siden

Åh, jeg er klar over, at Filmz har en tradition at opretholde fra den legendariske "Battleship"-anmeldelse, men her kunne jeg simpelthen ikke få mig selv til det..

Og se den endelig! Det er en filmoplevelse, der kun kan forbedres af at have nogle at dele det forfærdelige med. ;-)
ODI PROFANVM VVLGVS ET ARCEO
Gravatar

#3 Geekalot 8 år siden

Tvivler endag på det er en jeg gad kigge på Netflix helder hehe
Gravatar

#4 Roxtaf 8 år siden

Det var godt at høre. Så er traileren ikke ringe fordi de ikke kunne finde ud af at klippe den ordentligt. Den må jo så være ringe fordi der ikke var noget godt at klippe ind i den :D

Håber ikke det slår vor landsmands internationale karriere helt ned dog. Jeg kan godt lide at se ham på den internationale legeplads
Gravatar

#5 silegnaV 8 år siden

God anmeldelse.
Gravatar

#6 smolinsk 8 år siden

Alt ved den film ser da virkelig også ringe ud, har aldrig grint så meget i biffen af en trailer som ikke var en komedie, sjit den ser super dårlig ud på alle måder.
Gravatar

#7 Ruger 8 år siden

Utroligt, at anmelderen stadig er i live efter sådan en hæslig omgang selvpineri. Jeg formoder, at det var et kollektivt kollaps i biografen?
Gravatar

#8 paideia 8 år siden

#7 Lad mig bare sige, at der blev rystet en del på hovedet rundt omkring i salen, da lyset blev tændt efter den visning
ODI PROFANVM VVLGVS ET ARCEO
Gravatar

#9 doctor doom 8 år siden

Den kan umuligt være dårligere end "Noah" og "Clash og the Titans".

Edit: Jeg så lige traileren. Ok, det kan den så godt.

Skriv ny kommentar: