Filmen er produceret af Michael Bay, hvilket forklarer den megen rabalder i de afsluttende scener, men selvom det endelige opgør føles noget tarveligt, så er det dog ganske underholdende alligevel. Værre står det til, når filmen vil have os til at fatte interesse for dens papbæger-figurer. Ellers er “I Am Number Four” mest bemærkelsesværdig for sine utallige nærbilleder af hovedpersonens iPhone, som der utvivlsomt er blevet betalt mange reklamekroner for. At en så personlighedsløs helt bruger iPhone er ellers næsten den værste anbefaling, jeg kan forestille mig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 13 år siden

Ellers er "I Am Number Four" mest bemærkelsesværdig for sine utallige nærbilleder af hovedpersonens iPhone, som der utvivlsomt er blevet betalt mange reklamekroner for. At en så personlighedsløs helt bruger iPhone er ellers næsten den værste anbefaling, jeg kan forestille mig.


Personlighedsløs, men så er han jo også alien.
iPhone = Alien technology = the incarnation of cool!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 13 år siden

At en så personlighedsløs helt bruger iPhone er ellers næsten den værste anbefaling, jeg kan forestille mig.


Det passer da ellers meget godt på iPhones upersonlige look og software ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 elwood 13 år siden

Billede 1
So ehmm... what movies do you like...?


Billede 2
...ahhhh... I miss my hat


Billede 3
Arggg jeg mangler en arm!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Bobby Singer 13 år siden

Hvorfor er det at mine venner kun vil se de her lorte film?

Jeg finder mig selv gå oftere og oftere alene i biografen, fordi min omgangskreds bevidst undgår alt der indeholder en smule kvalitet.

Jeg kan jo heller blive ved med at sige nej, hver gang jeg bliver inviteret i biffen, men på den anden side er jeg også træt af at se malingen tørre.

Jeg tror snart jeg opretter en gruppe for unge der mangler ligesindede rationelle mennesker når det kommer til film. :S

Jeg er bange for, at jeg snart ikke kan klare mere.
Idjit
Gravatar

#5 BN 13 år siden

fra anmeldelsen:

den velkendte scene, hvor en person går væk fra en eksplosion uden at værdige den et blik. Og her gik jeg ellers naivt og troede, at vi efterhånden var blevet den slags scener kvit.


Hvad i alverden mener du, Benway? Det er da meget realistisk. Jeg er da tit gået væk fra en eksplosion uden at værdige den et blik - f.eks. alle de gange hvor jeg har slukket for mit tv eller har skruet væk, når de sendte film i stil med 'I Am Number Four'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 elwood 13 år siden

Altså nu er ham her ikke en cool guy, men ellers så.

[url= ser altså ikke på eksplosionen 8-)[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Ash 13 år siden

Anmeldelsen passer fuldstændig på det jeg forventede efter at have set filmen. Så behøves jeg aldrig at se den her film... Tak, Benway;)
Gravatar

#8 Riqon 13 år siden

#6 -

Jeg kan godt lide, at JJ er med i det nummer.

Jeg kan også godt lide, at JJ instruerede Mission Impossible 3.

Og så kan jeg rigtig godt lide, at i Mission Impossible 3, dér blev Tom Cruise blæst væk af trykbølgen fra en eksplosion - i stedet for at gå sejt væk i slow-motion.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Bobby Singer 13 år siden

Ash (7) skrev:
Anmeldelsen passer fuldstændig på det jeg forventede efter at have set filmen. Så behøves jeg aldrig at se den her film... Tak, Benway;)


?
Idjit
Gravatar

#10 BN 13 år siden

Ash (7) skrev:
Så behøves jeg aldrig at se den her film...


................................... igen?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: