Det er i det hele taget lidt af en jammerlig prøvelse at komme igennem denne film, som ganske vist kun varer ca. halvanden time, men som mindst føles som det dobbelte. Bevares, rent teknisk er den da nydeligt sat sammen, men det er lidt som at sætte noget flot pynt på toppen af en ganske rædselsfuld kage. De arme forældre, der følger deres børn ind for at se den her gang søvndyssende møg, må trøste sig med tanken om, at nu må istiden da også snart have gjort kål på de lodne bæster. Oven på denne omgang skidt kan det næsten ikke gå hurtigt nok.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Batsy 11 år siden

Giver det en chance aligevel, synes det udfra trailerne så ud til at være en god børnefilm (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 Lehrmann 11 år siden

Dyrene har vel heller ikke været så menneskelige i de tidligere film, som billederne i anmeldelsen giver udtryk for.
Gravatar

#3 Ericmase 11 år siden

Ouch!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#4 MallePalle 11 år siden

Det lille egern er så cute. Bare af den grund har jeg lyst til at se den. Jeg kan ikke forstå hvorfor man skal være så hård mod filmen. Den er da sikkert meget sjov for folk som kan lide den.
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#5 Graversen 11 år siden

Ærgerligt, jeg syntes ellers 3'eren var hæderlig, mens 2'eren skuffede.
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#6 Kruse 11 år siden

MallePalle (4) skrev:
Jeg kan ikke forstå hvorfor man skal være så hård mod filmen. Den er da sikkert meget sjov for folk som kan lide den.


Ligesom at den må være usjov for dem der ikke kan lide den. Og vi snakker trods alt om en anmelder der gav den forrige film i serien 5 stjerner.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 11 år siden

Den ser sateme også skidt ud... trailerne har i hvert fald sørget for, at jeg holder mig langt væk.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 twinfan 11 år siden

syntes heller ikke den var så sjov,men hvad syntes børnene?
Gravatar

#9 Ericmase 11 år siden

twinfan (8) skrev:
syntes heller ikke den var så sjov,men hvad syntes børnene?


Sikkert "rigtig sjov film" og "perfekt film"! :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10 BN 11 år siden

Ericmase (9) skrev:
Sikkert "rigtig sjov film" og "perfekt film"! :P


Jamen, det går jo slet ikke, at sådan en film falder i børnenes smag, når nu de voksne ikke kan lide den! Så har filmen jo fejlet big time!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: