Det er skønt at rejse. Med Wall-E til det ydre rum eller på ballontur med den gnavne gamling i “Op”. Rejsen ind i Rileys indre slår alt. Bare idéen om et filmselskab, der, imens vi sover, producerer vores drømme med stive replikker og klichéen om, at vi frygter at møde i skole uden bukser på, er så fantasivild, at jeg altid vil have et minde om Glæde, men også Afsky, Frygt, Vrede og Triste, når jeg tænker på “Inderst inde”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 GustavE 8 år siden

Jeg er helt enig i de seks stjerner. Jeg var inde at se filmen i tirsdags. Filmen har et par scener, der er stort set lydløse. Der er højst noget afdæmpet klaver. Der var en del børn i salen, der var helt fuld. Alligevel var der fuldstændig tavshed i salen. Alle var totalt overvældede. Dette er helt klart den bedste film, jeg har set i år.
Og ja: Det er muligvis Pixars allerbedste film indtil videre. Op og Wall·E er de eneste, der kan udfordre den.
Fuldstændig fantastisk film, se den nu!
Gravatar

#2 Jack Slater 8 år siden

Der var engang hvor alle Pixar film var 6-stjernede mesterværker, men det endte definitivt med Cars 2. Tilgengæld kan vi glæde os over at ca. 2/3 af nye Pixar-film stadigvæk er 6-stjernede mesterværker :)

Skriv ny kommentar: