“Jack Reacher” er en superb thriller gennemsyret af god humor, høj intensitet og solidt skuespil. Man savner at komme lidt længere ind under huden på Tom Cruises fandenivoldske helt, men man morer sig for kosteligt til at spekulere over filmens minimale minusser, før rulleteksterne gør deres entré. Filmens stilfulde billedside og stemningsfulde lydside gengives fornemt i HD, og ekstramaterialet (hvor det meste i øvrigt udelukkende medfølger på netop Blu-ray-udgivelsen af filmen) er både velproduceret og interessant. Hvis man er fan af filmen, genren eller Cruise, er der simpelthen ingen vej uden om denne skive.

Se også: Filmz TV møder “Jack Reacher”-instruktør og Tom Cruise!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 loki 10 år siden

5/6? Ah det er vist lige i overkanten. Højest 4/6 og det er generøst.
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 Collateral 10 år siden

Jeg sniger mig også op på en 4'er.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 JHP 10 år siden

Mener også at den er vurderet ALT for højt, ligger også selv på en 3-4 stjerne .. Generelt synes jeg Filmz har fejlvurderet de fleste film, som er udkommet den seneste stykke tid - hvor den seneste var Iron Man 3 ..
Gravatar

#4 BN 10 år siden

JHP (3) skrev:
Generelt synes jeg Filmz har fejlvurderet de fleste film


"Fejlvurderet"? Det vil sige, at anmelderne ikke har givet filmene den rigtige vurdering og den rigtige karakter? Ups, det var da ikke så godt! Vi må håbe, at Filmz' anmeldere i fremover husker at kigge i facitlisten, så der ikke kommer flere forkerte vurderinger.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 MMB 10 år siden

Vil hellere fodres med opvasketabletter end at gense den film. Det er selvfølgelig en overdrivelse, men den film er højest middelmådig, hvis du spørger mig.
Gravatar

#6 Hr. Nielsen 10 år siden

Foeller (5) skrev:
Vil hellere fodres med opvasketabletter
Indimellem kunne jeg godt fristes, hvis jeg vidste hvor du boede ;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#7 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Jeg er enig i de 5 stjerner.
Doctor Last Warning
Gravatar

#8 jessup 10 år siden

Som i Way of a Gun mestre Christopher McQuarrie en sniper scene og en biljagt ellers er filmen ret middelmådig.
This is just until June
Gravatar

#9 Aggeri 10 år siden

Jeg synes filmen var søvndyssende kedelig og havde en tendens til at skære tingene ud i pap før de blev sat i gang. Jeg overvejede seriøst, at slukke for filmen efter den første time.

Må blive til 2/6 herfra.
Gravatar

#10 Ericmase 10 år siden

loki (1) skrev:
5/6? Ah det er vist lige i overkanten. Højest 4/6 og det er generøst.


Agreed.
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: