Den autentiske fortælling om ubåden K-19 er en nervepirrende historie fra den kolde krig, med enkelte effektive og realistiske spændingsmomenter, men som i Kathryn Bigelows instruktion desværre fortælles på en lidt for tam og langtrukken måde, med fokus på ting man har set før og med en hovedrolle som aldrig bliver rigtig overbevisende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Michael Andersen 21 år siden

"en Kathryn Bigelow, som før har været tættest på actiongenren med letbenede film som Point Blank og Blue Steel, og hvis tætteste bekendtskab med actiongenren måske i virkelighed stammer fra et treårigt ægteskab med James Cameron!"

LOL :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2 azathoth 21 år siden

Hmmm... lang tid siden vi har set Harrison Ford i en god rolle? Hørte jeg nogen nævne What Lies Beneath?
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-Kedde 21 år siden

Uhhhhh... en pragtpræstation, må jeg nok have lov at sige. Var nu også ganske go' i Devils Own og Random Hearts, sy's jeg.
De er jo heller ikke sååå gamle igen...
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#4 filmz-vassago 21 år siden

Jeg synes nu oxo at "Near Dark", "Wild Palms" og "Strange Days" var ganske gode film. Saa helt daarlig synes jeg ikke at hun er.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 inflector 21 år siden

Harrison Ford har ikke været med i en rigtig god film i laaaang tid....måske skal vi helt tilbage til The Fugitive?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#6 filmz-vassago 21 år siden

Ahhhh kom nu, What Lies Beneath.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 azathoth 21 år siden

WLB sparker så meget røv det fatter man slet ikke... Ford-drengen styrer i den film!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#8 MikkelHJ 21 år siden

Flygtningen er en god film, men jeg må nu indrømme, at jeg til enhver tid foretrækker den originale TV-serie med David Janssen. Til dem, der ikke ved det: Den er baseret på den sande historie om Sam Sheppard og mordet på hans kone Marilyn. Selv om manden bag Flygtningen benægter det, så er lighederne for store til at overse.

Læs mere her: http://www.crimelibrary.com/sheppard/sheppard.htm
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#9 filmz-rock solid 21 år siden

Hvad fanden sker der her,harrison skulle tag og gå på pension den gamle nar.han går totalt ned i den her film han's presentation stinker af sur røv.filmen er som alle i dens genre i dag for langtrukken og har ikk en SKID at trække på.man kunne KUN håbe på at filmen snart var overe,det var et helved at sidde igennem sådan en PIS i biografen.
Gravatar

#10 filmz-Jack Bauer 21 år siden

Tjah, måske du skulle have brugt dine 65 kroner, som du sikkert, i hvert fald efter dine udtalelser at dømme, har tjent ved at gå med aviser, på nogle aspiriner. Det kunne godt lyde som om du lige er ved at få tænder. Det er godt nok nogle ringe og barnlige udtalelser du kommer med.

Det er ikke fordi, at alle ikke har ret til en mening, men de udtalelser du kommer med, er jo overhovedet ikke begrundet. Der er jo ingen argumentation for noget af det du siger. Du ævler jo bare løs - tom snak.

At du synes at Ford er færdig er en ting.
Men helt ærlig... - hvad ved du om det?

Udover at du (som den eneste i verden, udover en test-chimpanse under indflydelse af LSD ) har set lyset og "budskabet" i Jet Lis seneste flop "The One", og en åbentbart imaginær forgænger til selvsamme, har du godt nok ikke bidraget med noget konstruktivt. Jeg havde ikke set budskabet, men efter at have set filmen 72 gange igen - har jeg også set det. Det er jo fantastisk. At jeg havde overset det den første gang er mig et under.

Jeg har nu overvejet, at kontakte vatikanet, og evt. andre kristne organisationer, for at få omskrevet biblen. Det hele er jo noget andet nu, svarene på alle livets mysterier og universets gåder er at finde i Jet Lis "The One".
____________
jack is back

Skriv ny kommentar: