Slutningen i “Laws of Attraction” er en lummer hævdelse af traditionelle, amerikanske værdier, som vi kun kan stille meget lidt op med. I det mindste kommer den obligatoriske moraliseren denne gang ikke som nogen overraskelse, idet alt hvad vi har set forinden er af nogenlunde samme intetsigende skuffe. Man kan derfor også godt kalde “Laws of Attraction” for den perfekte datefilm, idet man med god samvittighed kan vende opmærksomheden bort fra lærredet og koncentrere sig om at kramme og kysse i stedet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Zelle 19 år siden

"...den perfekte datefilm, idet man med god samvittighed kan vende opmærksomheden bort fra lærredet og koncentrere sig om at kramme og kysse i stedet." - Gylden slutreplik ;D

Jeg syntes det er fedt at der er kommet lidt gang i anmeldelserne igen, det er sku lækkert at se... Keep up the good work ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#2 Skobbolop 19 år siden

hvor er listen over skuespillere og instruktør som der plejer at være?

og så lige en ros til filmz.dk crewet for de mange anmeldelser her på det sidste.. det er sgu lækkert..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#3 Hasselguff 19 år siden

#2 Den er der da hvis du kigger godt efter - nu...

;)
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#4 Sealer 19 år siden

en god date film??måske man skulle invitere en dame med ind og se den heh. Ja det er nice med alle de anmeldelsernes her på det sidst :)
Gravatar

#5 filmz-Bruce 19 år siden

Den 27. august kl. 24.00 afslutter "Oldboy" Copenhagen Film Festival. Kunne godt tænke mig at læse jeres review af denne, da jeg selv anser filmen for den bedste, jeg har set de sidste 4 år.

Gider I ikk' godt? :o)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 Spanner 19 år siden

For det første varer filmfestivallen til den 29.

For det andet: hvad er det lige, at det har med Laws of Attraction at gøre?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: