De tre første “Mission: Impossible”-film leverer i alt seks timers tilforladelig tidsfordriv gennemsyret af spektakulær action og Tom Cruises indtagende charme. Men ingen af filmene har samme slagkraft som deres bedste artsfæller, såsom Bourne-filmene eller Bond-sagaens største perler – dertil er “Mission: Impossible”-filmene simpelthen for banale. Hvis man tidligere har købt filmene på Blu-ray, er der i øvrigt ingen grund til at erhverve denne boks, for her er intet nyt ekstramateriale, og selvom filmene lyder bedre end nogensinde før, så er billedkvaliteten mere eller mindre identisk med de gamle BD-udgivelser fra 2006. Men actionglade filmentusiaster, der endnu ikke har investeret i føljetonen, bør absolut overveje at købe denne boks.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Mission: Impossible – Ghost Protocol”-interviews.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 danschier.dk 11 år siden

Er ret vild med MI1, elsker at den ikke er så actionpræget. Men Hopkins replikker i MI2 er så suværene: "Mr. Hunt, this isn't mission difficult, it's mission impossible. "Difficult" should be a walk in the park for you"
" What? To go to bed with a man and lie to him? She's a woman - she's got all the training she needs"
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1369101312] 11 år siden

Jamen dog, jeg er kun interesseret i den første af filmene, så jeg håber at de kommer i løs vægt oss', men et bedre lydspor, ja tak.

Jeg har holdt fast i dvd-udgaven, fordi jeg ikke kunne se alverden grund til at opgradere, men der er måske en grund nu. :)

Skriv ny kommentar: