“Mr. & Mrs. Smith” er desværre en meget ujævn filmoplevelse. Filmens to stjerner er tiltalende og karismatiske, men de er desværre omsluttet af et sørgeligt hulrum, der gør denne potentielt forrygende action/romantik/komediefilm til en mindre interessant filmisk døgnflue. Filmen bliver dog præsenteret fornemt og ekstramaterialet er godt – især filmens fans vil garanteret blive tilfredsstillet på den front. Med ovennævnte forbehold i mente, kan jeg nu alligevel godt anbefale denne dvd til fans af genren og det nyopståede Mr. & Mrs. Pitt par.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 vapor 18 år siden

Angelina er så skide fræk! :)

Filmen er en god popcorns film.
Gravatar

#2 Patriarch 18 år siden

Har ikke set filmen, men traileren gav mig god griner - Er filmen så god som traileren, eller er de gode grin alle med i traileren?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 vapor 18 år siden

#2 Tja som med alle trailere er det brudstykker fra de bedste scener der er vist.

Personligt så synes jeg at filmen holder hvis blot man forventer lidt action og en smuk kvinde at salve over. ;)
Der er også lidt "War of the Roses" over den.
Gravatar

#4 thomas040 18 år siden

da jeg først så den i biografen, udvandrede jeg efter en halv time ca.

jeg syntes det var SÅ utroværdigt at de to skulle have problemer i sengen... men nu har jeg lige genset den på DVD, og den er faktisk ikke så ringe når man kommer over den lidt sløve start.... de ganske betagende hæsblæsende actionscener løfter filmen lidt længere op, og syntes også den ender på en solid gennemsnitskarakter...

3 / 6
Failure is a zero out.
Gravatar

#5 filmz-Bruce 18 år siden

Den var bedre end National Failure.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 mini_jette 18 år siden

lad mig sige det på den her måde.... Den er MEGET lang... Ærligt talt synes jeg sgu ikke den er fantastisk meget ved... Havde håbet på mere...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#7 filmz-Erroneus 18 år siden

Den er ok faktisk, ikke en film man skal tænke dybere over, men fin underholdning og en film man sagtens kan se sammen med familien hvis det skulle være.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#8 filmz-michael_l 18 år siden

Hvis man står nede i Blockbuster søndag aften og skal vælge en film, så kan man roligt tage den.

#9 18 år siden

Jeg synes det var super underholdning fra start til slut.

Men jeg er også vild med National treasure....
Gravatar

#10 MakeItMonkey 18 år siden

1/6, just a bad hollywood movie with pretty faces, men ideen var god nok

Skriv ny kommentar: