Enkelte sjove replikker får en til at smile undervejs, og effekterne er som sagt fine det meste af tiden, men heller ikke mere. Derfor sniger filmen sig også kun lige akkurat op på en middelkarakter. På grund af den alt for store fokus på CGI fremfor historien samt instruktøren Rob Cohens halvhjertede personinstruktion virker “Mumien: Drage-kejserens grav” både tandløs, dum og på grænsen til det kedelige i forhold til dens forgængere. Tilbage er der bare at håbe, at alle involverede finder på noget bedre at bruge deres tid til, så vi forhåbentlig slipper for “Mumien: Tollundmanden vender tilbage”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Slettet Bruger [227015430] 15 år siden

Og så er det endda en af de mest positive anmeldelser af filmen, jeg har læst.

9 % på rottentomatoes...

AvAv
Gravatar

#2 fatcat 15 år siden

så har du vist ikke læst Berlingske... Der giver de den 5/6...

Nå - lige meget hvad, jeg skal se den - var glad for de to foregående... glimrende popcorn underholdning
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#3 elwood 15 år siden

1'eren havde et glimt i øje'et og var god pop corn underholdning, 2'eren kammede fuldstændig over.

Jeg er ret vild med Brendan Fraser så jeg regner da med jeg skal se den her også.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Morpheus 15 år siden

Det sætter mine forventninger lidt ned må jeg sige, men glæder mig stadig til at se den. Elsker de to første og Brendan Fraser er genial i den rolle.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [227015430] 15 år siden

# 2: Nej, jeg har vist mest læst de amerikanske anmeldelser.

Jeg kan ikke bestemme mig for, om jeg skal se filmen; jeg kunne faktisk ret godt lide de to første, men jeg kan generelt ikke fordrage Brendan Fraser (han irriterer mig bare), og det var klart Rachel Weisz, som var det bedste element i dem for mit vedkommende.
Gravatar

#6 filmz-DocDoom 15 år siden

Som flere er inde på, er der bestemt uenighed om denne i anmelderkorpset.

Berlingske 5/6
EB 2/6
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#7 PredatorX 15 år siden

Jeg havde nu ellers set frem til Mummy 3.

1'eren er sådan okay i en snævner vending. 2'eren er retarderet. Men alligevel syntes jeg traileren her lagde op til ok underholdning, så havde så småt begyndt at glæde mig. Også selvom jeg virkeligt hader Fraser og hans latterlige squeeky voice. Tjaaa... denne anmeldelse giver mig ikke ligefrem et sku i retningen af biografen.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 filmz-eyesad 15 år siden

hmm. Tror hellere jeg vil rive den fra hylden i Blockbuster når den tid kommer så.
"i don't need you to tell me how fucking good my coffee is, okay? I'm the one who buys it. I know how good it is!"
Gravatar

#9 nygaardpetersen 15 år siden

Jeg må nok indrømme mine forventninger ikke er særlig store, men jeg skal da helt sikkert ind og se den...
Gravatar

#10 MOVIE1000 15 år siden

jeg tror at jeg venter til den kommer på dvd hvis at dvdèn overlever til den tid
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: