Alligevel formår Haggis at skabe en medrivende og begavet thriller, der byder på glimrende skuespil fra alle medvirkende og adskillige nervepirrende situationer. Først og fremmest så støttes filmen dog af en fremragende Russell Crowe i hovedrollen, der som få både kan magte rollen som den indledningsvis milde skolelærer og senere som actionklar helt. ”Du er for god til at være sand,” siger hans kone på et tidspunkt, og selvfølgelig har hun helt ret, men fantasien om, at vi alle har en sådan handlingens mand gemt i os, er alligevel temmelig tillokkende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Graversen 13 år siden

Så kommer det afgørende spørgsmål: Er den bedre end den originale?
Jeg har ikke set nogle af dem og gider kun se en af dem.
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#2 Babo Rises 13 år siden

Er vild med Haggis, så ja... Den ser jeg frem til..
Gravatar

#3 MMB 13 år siden

Jeg har vundet billetter til den i en konkurrence her på Filmz. Desværre er der ikke en biograf i nærheden af mig, som viser filmen (skal køre 1 time for at finde en), så hvis der er nogen, som alligevel har planer om at se filmen, så sælger jeg mine 2 billetter.
Gravatar

#4 BN 13 år siden

#3:

Hvis ikke det var fordi jeg ønsker at bevare min anonymitet, så købte JEG dem ... Det lyder som en ret god film, bedømt ud fra anmeldelsen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 MMB 13 år siden

#4

Huh? Hvis du vil være så anonym, hvorfor har du så billeder af dig selv? :D
Gravatar

#6 BN 13 år siden

Foeller (5) skrev:
#4

Huh? Hvis du vil være så anonym, hvorfor har du så billeder af dig selv? :D


Hehe ... Lad mig svare ved at omformulere dit spørgsmål:


Hvis du vil være så anonym, hvorfor har du så mørke solbriller på?


;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7 MMB 13 år siden

#6

Ja, okay, men mener du seriøst, at du aldrig ville give f.eks. din adresse til nogen som helst på Filmz, som du ikke på forhånd havde mødt i forbindelse med salg af billetter? Ikke fordi jeg render og giver min adresse ud til enhver, men jeg synes godt, man man kan fornemme, hvem herinde som man i hvert fald kan stole på.
Gravatar

#8 BN 13 år siden

#7:

Jeg kan ikke komme i tanke om nogen grund til, at jeg ikke skulle kunne stole på dig eller andre af de faste besøgende herinde. Men jeg har fra dag 1 af bestemt mig for at forblive anonym i forhold til ALLE herinde, også udenfor nettet. Så der ligger absolut intet personligt i, at jeg melder pas i forhold til de to biografbilletter. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 MMB 13 år siden

#8

Ja, okay. Det er så fair nok. :)
Gravatar

#10 Bruce 13 år siden

Har ikke set originalen, måske en fordel. Jeg fandt Next Three Days særdeles god og med længder Haggis' bedste instruktørværk. Der spilles på de rigtige tangenter, meget simpelt skulle man tro, men eftersom så mange andre ikke formår kunsten, så er det nok ikke så let, som det ser ud til. Jeg nød filmen og var et par gange på kanten af stolesædet.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: