“Paranormal Activity 4” er en ganske effektiv gyser, som beviser, at der stadig kan klemmes en hel del choks ud af franchisens efterhånden fortærskede opskrift. Men hvad med næste gang at lave en film, der ikke foregår i et parcelhus, og som ikke gentager forgængerne så ofte? For fans af genren og serien er skiven naturligvis et must. Billedkvaliteten er middelmådig, men her er to forskellige udgaver af filmen og næsten en halv times hæderlige, slettede scener, og lydsporet er glimrende.

Se også: Filmz TV: “Paranormal Activity 4”-interview

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 dunn 11 år siden

Er kæmpefan af PA-serien, men må indrømme at 4'eren er den svageste for mig. Der sker bare for lidt i forhold til de andre.
www.henrikhansen.nu
Gravatar

#2 Zombi 11 år siden

#1 Troede i et splitsekund at at det var Graham Mctavish du havde som profilbillede. Nå det hjalp virkelig at få det ud. I kan alle forsatte med jeres weekend nu.
Gravatar

#3 dunn 11 år siden

#2: lol.. Folk plejer nu at sammenligne mig med John Locke fra Lost :)
www.henrikhansen.nu
Gravatar

#4 RasmusFL 11 år siden

Jeg er også stor fan af de tre første film, men fandt denne dybt skuffende og decideret dårlig. Filmens klimaks er stort set en gentagelse af 3'erens og opbygningen dertil er gentagende og præget af usandsynligheder (jeg råbte næsten til mit TV, "tænd dog for lyset", "slut dog ikke din face-chat med kæresten når du skræmt går huset rundt alene" og ikke mindst "se dog hvad kameraerne har filmet!!!")

2/6
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#5 PederLyager 11 år siden

Synes 4'eren er ganske elendig - pengemændene styrer tydeligvis franchisen og har således fortrængt den sidste snert af kreativitet (ikke at den dog på noget tidspunkt har været høj i serien). Filmens største problem er, at den på ingen måde bringer den lore videre, som 3'eren ellers lagde op til, og hvor serien begyndte at blive blot en smule interessant - i stedet træder den blot dødvande og leder op til et yderst forudsigeligt og ligegyldigt klimaks...
Film-elsker
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 11 år siden

Hmmm, skal snart se den, men var ikke helt tosset med 3'eren. Håber 4'eren klarer sig noget bedre.

Paranormal Activity - 6/10
Paranormal Activity 2 - 7/10
Paranormal Activity 3 - 4/10
Paranormal Entity - 10000000/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 RasmusFL 11 år siden

Lord Beef Jerky (6) skrev:
Paranormal Entity - 10000000/10


Gider du uddybe? :)
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 11 år siden

Den er bare for vild, manner!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: