“The Pink Panther” er ikke den vanhelligende, humørforladte katastrofe, som mange havde spået. Men den er samtidigt mindst lige så langt væk fra at være den omgængelige, charmerende hyldest til Edwards og Sellers’ oprindelige klassikere, som den burde have været. Har man ikke det store forhold til de gamle film, og syntes man, at “Scary Movie 4” var en af årets bedste film, bør “The Pink Panther” kunne fremtvinge en enkelt latter eller to. Alle andre kan trygt holde fast på fordommene og holde sig væk. Denne panter har ingen tænder.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Is 17 år siden

Dårlig.... men morsom
Gravatar

#2 filmz-Cyberdog 17 år siden

Rimelig - har sine momenter.... Ikke mange, men de er der.
Samlingen:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
Gravatar

#3 filmz-jackhammer2002 17 år siden

Jeg kan bare ikke lade være med et krænge tæer af at de i så høj grad har forsøgt at efterligne de gamle film.... Martin er altså bare ikke Peter og det skinner for meget igennem :( men jo filmen har da sine øjeblikke hvor man letter på smilebåndet (heldigvis)
Hvis det ikke længere gør ondt, så betyder det at du er død...
Gravatar

#4 filmz-Phelodivia 17 år siden

Jeg synes faktisk filmen er udemærket. Jeg har endnu ikke set den gamle Peter Sellers udgave men den står på listen over film der snart skal ses :)
Gravatar

#5 Riqon 17 år siden

Kan ik huske de gamle. Jeg var lille, da jeg så dem.
Men den her var sjov. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 filmz-Is 17 år siden

Det er ikke noget nyt, men morsom er den..

#7 17 år siden

#1: "Dårlig.... men morsom". Nej, dårlig.... men dårlig.
Gravatar

#8 Yoda 17 år siden

Jeg tøver ikke med at kalde den stinkende dårlig og ekstrem latterlig grænsende til det pinlige.

Det er ren og skær rovdrift og voldtægt!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

#9 17 år siden

Og så er du endda meget diplomatisk
Gravatar

#10 filmz-Phelodivia 16 år siden

Jeg synes faktisk den er utrolig sjov, har set den flere gange :)

Skriv ny kommentar: