Allerede den første “Twilight”-film viste ret tydeligt, at Catherine Hardwickes styrke ikke ligefrem var i personinstruktionen, men skuespillerne i de film fremstår alligevel nærmest som de rene Laurence Olivier-kloner sammenlignet med dem i “Red Riding Hood”. Skuespillet er simpelthen så horribelt ringe og overgearet, at det bliver ufrivilligt komisk, og det er kun Gary Oldman, der ikke falder helt igennem. Selv Hardwick kan trods alt ikke få Oldman til at spille dårligt.

Når han ikke er på lærredet, er man imidlertid overladt til denne pinligt sølle varulvefilm, der utvivlsomt vil gøre sig bemærket ved næste års Razzie-uddelinger. Der findes simpelthen ikke sølvpile nok i verden til at gøre denne vanskabning normal igen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 wimmie 12 år siden

Fantastisk anmeldelse... Jeg fik færten af denne stinker allerede da jeg så traileren for noget tid siden - så tak fordi du lige bekræftede mine anelser ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 12 år siden

Fuuuuuck, den SKAL jeg se!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 misuma 12 år siden

Ganske oplysende og underholdende læsning. Der takkes herfra.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#4 Batsy 12 år siden

Er glad for Oldman ikke altid vælger dårlige roller for engang skyld, det her er ikke en af de gode, men gør han det aldrig dårligt i hans roller.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5 Bakkendrup 12 år siden

Har også hørt den skulle sutte helt vildt og have de mest cheesy lines, så godt at se den blive svinet til. Utrolig som hendes niveau er gået ned fra Thirteen.
Gravatar

#6 Bates 12 år siden

Bakkendrup (5) skrev:
...Utrolig som hendes niveau er gået ned fra Thirteen.


Niveau er gået ned? Det burde da ikke kunne komme længere ned. Hendes film er jo skrammel.

Hun skulle måske overveje at filmatisere et Grimm eventyr, hvor hun selv spiller rollen som heks, for hun ligner da helt sikkert en.
Gravatar

#7 wimmie 12 år siden

Thirteen og Lords of Dogtown var da begge ganske gode... hun burde vist bare ikke bevæge sig uden for realistiske rammer...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 Batsy 12 år siden

Mamma mia er da hendes bedste ;)!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#9 BN 12 år siden

Batsy (8) skrev:
Mamma mia er da hendes bedste ;)!


Urghh! Den bemærkning kræver lige det her:

http://file048a.bebo.com/0/large/2008/12/17/18/377...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 Batsy 12 år siden

9# ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: