Det er lidt svært at bedømme denne udgivelse. Vi har altså den situation at filmen senere udkommer i en udvidet udgave med flere scener og mere ekstra materiale.

Så hvad skal du købe? Godt spørgsmål! Hvis du kan undvære det dyberegående ekstra materiale og bare vil have filmen som den blev udgivet i biografen, så er dette udgaven for dig… ellers vil jeg anbefale at vente til november på den udvidede udgave. (med mindre du vil have begge, selvfølgelig!)

At der senere udkommer en udvidet udgave ændrer altså ikke ved det faktum at denne udgivelse i sig selv er helt i top. Ekstra materialet har i kvantitet hvad det mangler i kvalitet, og selve filmen, lyd og billede er i top.

Se flere billeder fra Ringens Herre DVD’en. Advarsel, siden er MEGET tung!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Zero 21 år siden

Nu må det dælme godt blive torsdag så jeg kan få min kopi!
______________________________________________
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
Gravatar

#2 Skobbolop 21 år siden

jeg venter til til november udgavenn... har en eller ide om at dennne her blot er en reklame udgave til at suge nogle flere pnge
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#3 filmz-extazi 21 år siden

the best movie ever made ! ... !!
Gravatar

#4 filmz-hvepse 21 år siden

#3 det er sgu rigtigt.


Jeg skal have begge udgaver af dvd'en. Det bliver stort!
Gravatar

#5 Lowkey 21 år siden

Så det er slet ikke rigtigt hvad ham nordmanden skrev om lyden på region 2 versionen?
Daisy, Daisy...
Gravatar

#6 filmz-vassago 21 år siden

Jeg tror at hvepse mener, at han/hun skal have både 2 disc og 4 disc udgaven.

Vi kigger selv på både reg.1 og reg.2 udgaven imorgen, så kan vi jo lige skrive en lille artikel/nyhed om hvad vi finder ud af.

Jeg tror nu mere, at den test er lidt "hysterisk". Hvis man har et anlæg til 500.000 Nkr, så har man enten for mange penge, intet liv eller er man totalt hysterisk hvad lyd angår. Jeg holder på det sidste.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 filmz-hvepse 21 år siden

Jeg synes klart at dette er den bedste film ever! :D
Gravatar

#8 azathoth 21 år siden

ej, The Empire Strikes Back topper den... men den er damn well close ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#9 filmz-vassago 21 år siden

Haaber de tager sag sammen til at lave "Hobitten" som film, i samme stil som de andre, helst med samme skuespillere, og meget gerne med samme instruktoer.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 Ivse 21 år siden

Hobitten forklarer også en masse ting i detaljer... Skulle have startet derfra og så kører det hele igennem :)
En film er først dårlig, efter du har set den!

Skriv ny kommentar: