På den måde bliver “Rogue One” lidt som Dødsstjernen. Køligt lækker, imponerende i sit design og dødsens alvor. Her er ingen Han Solo, der bryder den dybe mol med en joke i dur. Her er ingen Luke Skywalker, der bringer håb med sit lyssværd. Her er kun grå mennesker, der vil dø for det, de tror på. Og det gør de så flot, at deres daddy ville være stolt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Geekalot 7 år siden

Syntes lidt man får den følelse at man skal vente med at se den :/ Når man læser din anmeldelse.
Gravatar

#2 Reborn Sith 7 år siden

#1 Det tror jeg ikke at du skal.. Husk det er samme anmelder, som næsten skamroste den nye Ghostbusters, og i samme anmeldelse dissede den gamle Ghostbusters..
Jeg har tiltro til at den er voldfed.
It's all good man. Saul Goodman
Gravatar

#3 Sjølle 7 år siden

" når en anden Erso må se døden i øjnene"

Er det en gigantisk spoiler, eller er det bare noget man ved??

Jeg var da ikke klar over det, og vidste ikke det var almen viden. Det er da ret træls.
Gravatar

#4 Arnull 7 år siden

#3:
Njaaa, man ved fra A New Hope, at det nærmest var en suicide mission af skaffe de planer. Så for mig er det ikke nogen spoiler.
Gravatar

#5 Sjølle 7 år siden

Arnull (4) skrev:
#3:
Njaaa, man ved fra A New Hope, at det nærmest var en suicide mission af skaffe de planer. Så for mig er det ikke nogen spoiler.


Jeg er med på at hovedpersonen dør, det giver lidt sig selv, som du siger, men anmelderen skriver når en ANDEN Erso dør... det må jo så være Mads Mikkelsen? Det havde jeg måske ikke regnet ud.
Gravatar

#6 Quadlegg 7 år siden

Så er den set. Syntes det var kanon underholdning og selvom den er anderledes, er der masser af Star wars stemning
Gravatar

#7 BowieCool 7 år siden

Udmærket film som er nogenlunde på højde med ep 7
Gravatar

#8 Silver666 7 år siden

Sjølle (3) skrev:
" når en anden Erso må se døden i øjnene"

Er det en gigantisk spoiler, eller er det bare noget man ved??

Jeg var da ikke klar over det, og vidste ikke det var almen viden. Det er da ret træls.
Jep det er en Spoiler
Gravatar

#9 danish99 7 år siden

Tror ikke det er Star wars anmelderen har været inde og se, kender man universet så er denne film her blandt de 4 bedste Star wars filmen uden tvivl.
King
Gravatar

#10 danish99 7 år siden

Reborn Sith (2) skrev:
#1 Det tror jeg ikke at du skal.. Husk det er samme anmelder, som næsten skamroste den nye Ghostbusters, og i samme anmeldelse dissede den gamle Ghostbusters..
Jeg har tiltro til at den er voldfed.

Lige præcis. Ghostbusters var nok en af årets dårligste film
King

Skriv ny kommentar: