Uanset om man så forguder eller foragter ham, er det et uomtvisteligt faktum, at Steven Spielberg er en af filmhistoriens største virtuoser, og at “Schindlers liste” er en af de allerstørste kronjuveler i mandens skattekiste af et CV – et ekstremt velspillet og visuelt overrumplende mesterværk, der efterlader nerverne i ruiner og tårekanalerne oversvømmede. Både filmens lydside og Janusz Kaminskis Oscar-belønnede billeder imponerer i HD, så selvom her desværre ikke er noget ekstramateriale, er der simpelthen ingen vej uden om skiven.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 zamm- 11 år siden

Denne perle på blu-ray burde skiftes ud med DVD'en. Er så enig i anmeldelsen!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#2 Ispep 11 år siden

Jeg har aldrig været helt oppe og ringe over denne Speilberg film, men rigtig god er den. 5/6
Gravatar

#3 Hr. Nielsen 11 år siden

Ispep (2) skrev:
Jeg har aldrig været helt oppe og ringe over denne Speilberg film, men rigtig god er den. 5/6
Ha, jeg kan godt lide dine kommentarer:) Jeg vil tro at dit 5/6 svarer til andres 3½-4/6:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#4 Ispep 11 år siden

#3

Det kommer an på hvor meget man er oppe og ringe over den :D
Gravatar

#5 Hr. Nielsen 11 år siden

Ispep (4) skrev:
Det kommer an på hvor meget man er oppe og ringe over den :D
Det er også blot fordi jeg stort set aldrig hører dig omtale en film, du har givet 5/6 som værende fantastisk og du udtaler dig altid om disse med store forbehold. Også med Touch Of Evil:) Men måske også fordi jeg jo snakker film privat med dig, bemærker jeg, at det enten er 6/6 og hvis ikke, kan du næsten lyde lidt skuffet:-D Intet alvorligt, det er bare tal dog, så jeg kan bare godt lide dine kommentarer såmænd, ha ha :-P
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#6 Ispep 11 år siden

#5

Jeg giver dig 4/6 Vakse Viggo... på en god dag :D
Gravatar

#7 Thomsen 11 år siden

Jeg er ikke engang sikker på, at jeg har fået set min dvd-udgave. Så den står ret langt nede på indkøbslisten.

Jeg vil hellere se Pianisten igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8 BN 11 år siden

Ispep (2) skrev:
Jeg har aldrig været helt oppe og ringe over denne Speilberg film


Speilberg har nu heller aldrig været en ligeså god filmmager som Spielberg.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 Ispep 11 år siden

#8

:D
Gravatar

#10 TP-DK 11 år siden

BN (8) skrev:
Speilberg har nu heller aldrig været en ligeså god filmmager som Spielberg.


Jeg synes nu ellers T.E. the Teaparty-Extreme er ligeså god som Spielbergs bedste.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"

Skriv ny kommentar: