Ben Stillers “The Secret Life of Walter Mitty” er en sød, smuk og charmerende cadeau til menneskets sisu og opfindsomhed. Mange vil formentlig mene, at det romantiske komediedrama er for sentimentalt, men personligt nød jeg Stillers joviale jordomrejse i fulde drag. Både filmens majestætiske billeder og lamslående lydside tager kegler i HD, og ekstramaterialet er udmærket. Alt i alt må man altså konstatere, at der her er tale om en (dag)drøm af en Blu-ray-udgivelse!

Se også: Filmz TV til gallapremiere på “The Secret Life of Walter Mitty”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Yggdrasil 9 år siden

Jeg var lidt skuffet over denne film, havde forestillet mig noget a la Forrest Gump, men nej. Den er flot, javist, og har sine momenter, men er ellers ikke noget jeg tænkte så meget over efterfølgende. 4/6 stjerner.
Gravatar

#2 elwood 9 år siden

Jeg faldt i hvert fald for filmen, der i øvrigt er gennemsyret af et vidunderligt score med guitarspil af svenske José González (ham fra Sony-reklamen med hoppeboldene).

Samt manden bag musikken til Rockstar's spil Red Dead Redemption ikke og forglemme, men ja fantastisk musik, og filmen er bare en af de her feel good film, med natur skønne bileder hele vejen igennem.

Jeg nød den virkelig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Batsy 9 år siden

Johan du skulle have nævnt Islands i stedet for USA's pæne skyskraber! Skateboard scenen var awesome og man for helt hjemve af at se scenerne og høre det islandske sprog.


Enig med dig i det hele taget, fremragende film!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4 The Insider 9 år siden

#3, argh, har også fået hug fra det islandske turistnævn :-/ Men har prøvet at kompensere med nogle flotte billeder! Glæder mig selv til at slå et smut forbi landet en skønne dag :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 Batsy 9 år siden

The Insider (4) skrev:
#3, argh, har også fået hug fra det islandske turistnævn :-/ Men har prøvet at kompensere med nogle flotte billeder! Glæder mig selv til at slå et smut forbi landet en skønne dag :-)


Så skal du huske at sige at du vil have en islandsk pølse med brød, og så en islandsk chokolade bar! Nam nam!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 The Insider 9 år siden

Niiiiiice! Jeg skal nok lige sende dig en PM, så jeg kan få nogle gode tips til destinationer!
War. War never changes.
Gravatar

#7 wiseguy 9 år siden

Hmm! blev sgu lidt skuffet! Kastede mig over den her til aften efter at have læst denne anmeldelse. Fruen faldt i søvn før der var gået en halv time, men jeg så den dog til ende. Flotte billeder og locations, men som helhed fandt jeg desværre filmen meget ordinær!
3/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: