Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 247

Bedste film baseret på en serie?

• Star Trek
    28%
  • Mission: Impossible
    23%
  • Serenity
    15%
  • South Park: Større, længere og ucensureret
    12%
  • The Simpsons Movie
    9%
  • 21 Jump Street
    4%
  • The X-Files
    4%
  • En anden film
    2%
  • The A-Team
    1%
  • Teenage Mutant Ninja Turtles
    1%
  • Svampebob Firkant
    1%
  • Charlie's Angels
    0%
  • Power Rangers
    0%
  • Starsky & Hutch
    0%

Skønheden og Udyret

Netop Josh Gad havde som snemanden Olaf en mere nutidig prinsesse i Elsa, der uden mand kunne selv i "Frost". Til sammenligning er Belles største ønske om, at prinsen får sig et Udyrs-skæg til sidst bare SÅ 1991. Lidt som da du bare MÅ overtale Nicolas til at få fikset sit fuldskæg, Camilla. Han er ikke din type. En overfladisk skønhed som dig bør finde sig et slemt Udyr. Og Nicolas? Der er håb forude – bare se på de moderne prinsesser; Merida, Elsa og Vaiana.

Læs hele anmeldelsen

16. mar. 2017 09:43

Camilla? Nicolas? Hvad fanden snakker du om?

16. mar. 2017 09:51

Er der nogen der ved hvor populære de nye filmatiseringer er i forhold til tegnefilmene? Tegnefilmene er jo nostalgiske :)

16. mar. 2017 13:25

Forfærdelig anmeldelse, der er unødvendigt rodet. Og som på visse punkter ikke giver nogen som helst mening, hvis man ikke har set Gift ved Første Blik. Jeg troede målgruppen var "garvede filmforbrugere", ikke seere af "dating-programmer" på DR1?

16. mar. 2017 19:03

Okay, glad for at se at jeg ikke var den eneste som blev lidt forvirret.

Altså jeg fangede godt hensigten, men det var sgu lidt mærkeligt.

17. mar. 2017 15:40

Kau

Jeg fatter intet af den anmeldelse.
Er det Skønheden og udyret der er blevet anmeldt ?!

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens funktioner, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et kodeord, dit navn og din e-mail-adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger