Alt i alt er “Skovens hemmelige rige” en forrygende og næsten fantastisk animationsfilm, som bør fornøje langt de fleste. Den er intelligent og bruger animationsformatet til at levere spændende actionscener, der til tider ligner noget fra “Ringenes herre”! Derudover tør historien gå sine egne veje, og filmen har også fanget, at det slet ikke er i modstrid med at fortælle en god historie, at man bruger tid på at bygge mange karakterer grundigt op. Herfra skal der lyde en varm anbefaling om at droppe den næste planlagte skovtur og tage i biografen i stedet!

Se også: Filmz TV: Bag om “Skovens hemmelige rige”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 moulder666 10 år siden

Ok, jeg havde ellers afskrevet denne - netop på grund af stemmerne! Jeg så en enkelt trailer der ikke så videre sindsoprivende ud, og så var stemmerne faktisk så kedelige og intetsigende, at det fik mig til at sige nej.

Men med denne anmeldelse i baghovedet, får jeg da lyst til at se den - bare på originalsproget.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Sweetiebellefan 10 år siden

Det ser lovende ud.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3 dhad 10 år siden

Kedelig trailer? Ja, jeg har glædet mig siden, jeg så denne her fantastiske trailer:

[url=
Gravatar

#4 Tarantrier 10 år siden

#3 - den trailer giver en ganske god følelse af filmen! Og nej hvor får den mig til at ærge mig over, at jeg ikke så den på originalsproget.... :(
Remember, always be yourself. Unless you can be Batman. The be Batman.
Gravatar

#5 The Insider 10 år siden

Jeg har set den på engelsk, woohoo!
War. War never changes.
Gravatar

#6 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Var inde at se den i dag med mine to piger og min kone. Slap af hvor var den pisse ringe. Alle disse film er ens. Men børnene var glade.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: