Det er lykkes Justin Lin at gøre noget nyt med “Star Trek”. I forhold til J.J. Abrams. For i virkeligheden er “Beyond” bare en tilbagevenden til den oprindelige ånd, hvor der blev trekket rundt blandt planeter og stjerner. Det er ud at se med Kirk og Spock på ryggen af gamle motorcykler til lyden af Beastie Boys. Og ikke mindst en morale om, at rigtige venner vinder til sidst.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Star Trek fever 7 år siden

Den originale serie: hvid mandlig kaptajn
The next generation: hvid mandlig kaptajn
Deep space nine: sort mandlig kaptajn
Voyager: hvid kvindelig kaptajn
Enterprise: Hvid mandlig kaptajn

Der er rig mulighed for at få stillet sine politisk korrekte instinkter igennem hele franchicen.

Der mangler selvfølgelig lidt. Men mon ikke de får gjort noget ved det, så man til sidst ikke kan se forskel på Star Trek og cirkus Arena.

Om filmen, så er den da meget god. Men Justin Lin er bare ikke manden. De mange hjernedøde Fast and furious film skinner igennem
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Er det mig, eller mangler hele Star Trek ånden, som var det essentielle i Star Trek ? Ikke set den nye endnu, men syntes ikke den Gene Rodenberry ånd, som har været i alle tv-serierne og de foregående film, har været her i de nye film.
Se Insider har også givet den okay karakter, Morten giver den også en okay karakter. Men tænker jeg bare :) Det her er action chi-fi, ikke Star Trek. Skal da have den at se, tror bare ikke det bliver i biffen. Min til tro til de nye Star Trek film er simpelthen helt i bund.
Gravatar

#3 Star Trek fever 7 år siden

Filmen er god. Men den mangler bestemt Star Trek ånden. Det er IKKE Star Trek som Gene R. ville have lavet det.

Som action film er den god. Som Star Trek er den noget mak-værk
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#4 Quadlegg 7 år siden

Star Trek er vel nød til at fornye sig lige som alt andet. Det er sørgeligt bare at hænge fast i fortiden som var det en klam sutteklud...
Gravatar

#5 Star Trek fever 7 år siden

Hjernedød action er der nok af. Det skader bestemt ikke at have en anderledes verden der faktisk kan give en håb om fremtiden
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#6 Quadlegg 7 år siden

Helt rigtigt. elsker selv star trek og er igang med DS9 for 7 gang. Men derfor kan jeg stadigvæk godt lide de nye film. Syntes egentlig altid at filmene har været lidt mere action prægede end serierne. Og hvis der er ikke er publikum til en old school star trek film/serie, så må det jo være sådan. Men jeg glæder mig da til at se om den kommende serie er mere i Gene´s ånd
Gravatar

#7 Stetso-G 7 år siden

Star Trek har bare aldrig været super god på film. Der er nogle gode serier med nogle enkelte fantastiske afsnit i mellem, men det er ikke en nem præmis at lave gode film ud fra.

Jeg synes, de seneste film - fejlfyldte som de end er - er bedre end de seneste mange film i serien.
Gravatar

#8 Geekalot 7 år siden

Der er jeg så godt nok lige modsat :) De ejer ikke et gram af Rodenberry ånd, og hvad de film/serier han lavede var om.
Gravatar

#9 Star Trek fever 7 år siden

Geekalot (8) skrev:
Der er jeg så godt nok lige modsat :) De ejer ikke et gram af Rodenberry ånd, og hvad de film/serier han lavede var om.


Enig. De nye har INTET med Star Trek at gøre.... Desværre
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#10 Stetso-G 7 år siden

#8 og #9
Det er så præcis det, jeg mente. Rodenberry havde gode idéer, men han var ikke nødvendigvis særlig god til film.

De seneste film er noget mere seværdige end de gamle i serien. Og med noget bedre skuespil.

Skriv ny kommentar: