Og Jokeren? Han løber uforklarligt rundt i udkanten af det her skurke-mareridt. Reduceret til et skvat i Jared Letos ufarligt drengede udgave. Jack Nicholson angreb forbrugerismen, Heath Ledger ville indføre anarki, men den her Joker er bare forelsket. Så kan jeg sgu godt forstå, at Batman ikke orker at trække i dragten. Han må også savne Superman. For hvis DC-fremtiden er mere “Suicide Squad”, så kan kun Gud frelse os.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Collins 7 år siden

Havde mine tvivl med denne film, men med sådan en anmeldelse af Just så kan den kun være god.
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#2 ThomasArnt 7 år siden

avs
Gravatar

#3 Gorman 7 år siden

Ja, avs :-)
# 1 jamen så smut du ind og se den hurtigst muligt og giv os en briefing her bagefter.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 snabeldyret 7 år siden

Jeg tænker lige en ting..... I tegneserierne er der også magi og talende krokodiller.. Er det så forkert at det også findes i filmen? Hmm..

Man laver jo heller ikke en fortolkning af Junglebogen og dropper de talende dyr...

Jeg har ikke set Suicide Squad endnu... Og har ingen forventninger til den, ej heller.
Jeg kan stadig nyde superheltefilm... De er min barndom på film!
Gravatar

#5 Snipp 7 år siden

Først giver du den nye ghostbusters gode stjerner og nu suicide squad 1 stjerne... WTF? Så kan suicide squad kun være god!
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#6 Star Trek fever 7 år siden

Ghostbusters 4 stjerner. Suicide Squad 1 stjerne. Denne anmelder er da helt væk.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#7 Lard Hanson 7 år siden

Der var nok ikke tilstrækkelig pruttehumor i Suicide Squad.
Gravatar

#8 cain 7 år siden

Er filmz gået full troll?
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

#8 ved jeg ikke helt. Men du må da indrømme det 2 anmeldelser ikke giver meget mening. Har godt nok ikke set dem og den kommer jeg aldrig til at se, men SS vil jeg nu rigtig gerne se.
Gravatar

#10 Therewillbeblod 7 år siden

Jeg tror ikke den her film er god. Men må indrømme at Just har tabt lidt troværdighed (især pga. Ghostbusters)
Fuck Jurassic World!!

Skriv ny kommentar: