“Taken 2” er ikke noget filmisk mesterværk, men det er forbistret god underholdning med ægte kultpotentiale, og det skyldes først og fremmest den evigt seje Liam Neeson. Ingen kan levere dumme replikker med så meget overskud som ham, såsom når hans datter spørger, om hun skal stoppe for politiet, og han svarer: ”Nej, jeg har lige skudt én af dem”. Det lyder bare så råt! Kunne du lide den første “Taken”, så er toeren et must – og så længe Liam Neeson er med, så er jeg også mere end frisk på en treer!

Se også: Filmz TV: “Taken 2”-interviews med Liam Neeson og instruktøren!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 KasperBS 11 år siden

Lyder godt! 5 stjerner er meget. Men er sikker på at det er fuldt fortjent denne gang:)
(Kan stadigvæk kun være bedre en "Dredd"!)
Var vild med den første, så skal helt sikkert ind og se den.
Gravatar

#2 moulder666 11 år siden

Taken 1 ligger også til 5 stjerner i min bog. Rå, lige ud af landevejen, ingen svinkeærinder eller ligegyldige plots, godt sammenskruet action uden CGI-pjat og brutalitet nok til at Pol Pot ville rynke lidt på næsen!

Lige umiddelbart lyder det som om toeren tager over lige hvor etteren slap - det kunne da vist nok være, at drengene skal i biffen! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#3 Høegh 11 år siden

moulder666 (2) skrev:
ingen svinkeærinder eller ligegyldige plots



Der var vist lige noget med en popstjerne-drøm
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#4 elitehater 11 år siden

KasperBS (1) skrev:
Lyder godt! 5 stjerner er meget. Men er sikker på at det er fuldt fortjent denne gang:)
(Kan stadigvæk kun være bedre en "Dredd"!)
Var vild med den første, så skal helt sikkert ind og se den.


Tror vi har forstået at Dredd ikke var din kop the, du behøver ikke bringe den på bane alle steder du poster ;)
Gravatar

#5 Ericmase 11 år siden

What?! Awesome nok, men jeg holder mig stadig på de 4. Måske får den en karakter mere efter gensyn på DVD.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6 Genne 11 år siden

Liam Neeson er sgu fantastisk. Det har Ricky og Stephen også opdaget :D

Gravatar

#7 KasperBS 11 år siden

elitehater (4) skrev:
KasperBS (1) skrev:
Lyder godt! 5 stjerner er meget. Men er sikker på at det er fuldt fortjent denne gang:)
(Kan stadigvæk kun være bedre en "Dredd"!)
Var vild med den første, så skal helt sikkert ind og se den.


Tror vi har forstået at Dredd ikke var din kop the, du behøver ikke bringe den på bane alle steder du poster ;)


Haha I know:) Er stadigvæk forbløffet over filmz-folkenes jubel over "Dredd"
Gravatar

#8 Ericmase 11 år siden

Husk at holde øje med forsiden denne torsdag, hvor Filmz TV bringer interviews med Liam Neeson og instruktøren Olivier Megaton!


Aha! Så det var altså derfor Filmz TV aldrig kom til gallapremieren...!

Eller hvad? ;)


Kunne du lide den første "Taken", så er toeren et must - og så længe Liam Neeson er med, så er jeg også mere end frisk på en treer!


Den bør foregå i København! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9 moulder666 11 år siden

Høegh (3) skrev:
Der var vist lige noget med en popstjerne-drøm


Heh - det havde jeg vist lige fortrængt i mit "Oh-my-god-han er hardcore" mancrush på Liam Neeson! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 MMB 11 år siden

Det var da lidt af en overraskelse. I hvert fald ikke hvad jeg regnede med efter at have læst, at den har 10% positive anmeldelser på Rotten Tomatoes.

Skriv ny kommentar: