Summa summarum så er “That’s My Boy” frastødende, intetsigende og unødvendig. Skuespillet er rædderligt, forholdet mellem Sandler som far og Samberg som den fortabte søn fungerer på ingen måde, og desuden er plottet fuldkommen forudsigeligt. Men filmens største hæmsko er og bliver den forfærdelige, uintelligente humor og Sandlers utålelige præstation.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 11 år siden

Den SKAL jeg se!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 Kiksmann 11 år siden

Jeg har sprunget en del af Sandlers film over på det sidste, og det tror jeg også at jeg gør med denne her.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#3 moulder666 11 år siden

Lord Beef Jerky (1) skrev:
Den SKAL jeg se!


Så tror jeg, at jeg skal i biffen, udelukkende for at se dine ansigtsudtryk! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 BN 11 år siden

Lad mig understrege, at jeg ikke et øjeblik tror på, at den her film er pengene værd .... men lige præcist det følgende lyder nu ret morsomt på papiret:

Citat fra anmeldelsen:

scenen, hvor Ice dratter fordrukken om i en busk, mens han tisser lige op i luften og siger "se, jeg er et springvand!"


:-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 Tommy Kristensen 11 år siden

Verden er et eller andet sted et foruroligende sted...

Alt imens kvaliteten bare daler og daler på Sandlers film, så hælder han flere og flere penge ind på bankkontoen. På en af Forbes seneste Hollywoods Top Earner lister var han i top 10 - og selvom den her sikkert stinker mere end de forrige, så kan han sikkert sætte 20-30 mio. dollars på kontoen, når filmen har ramt bif, dvd og tv.

Citat fra anmeldelsen:"...samtlige involverede skulle skamme sig over at være med i sådan et makværk."

Jeg vil ikke forsvare Sandlers film, men hvis man kan finde en genre, som folk igen og igen hiver tegnedrengen op for at se, og hvor afkastet er omkring 20 mio. + pr film - så ville jeg ikke skamme mig. Jeg ville grine hele vejen ned i banken :)
Gravatar

#6 The Insider 11 år siden

I øvrigt pudsigt, hvor meget Adam Sandler mere og mere ligner sit alter ego i "Funny People"...
War. War never changes.
Gravatar

#7 Therien 11 år siden

The Insider (6) skrev:
I øvrigt pudsigt, hvor meget Adam Sandler mere og mere ligner sit alter ego i "Funny People"...


Tænkte det samme..

Har ikke grint af/med Sandler siden Wedding singer..
Gravatar

#8 Ambus 11 år siden

Har Sandler medvirket i en ordenlig film siden Punch-Drunk Love? (Der så også var særdeles fremragende. Tak til Paul Thomas Anderson!)
Gravatar

#9 Tenebrae 11 år siden

Ambus (8) skrev:
Har Sandler medvirket i en ordenlig film siden Punch-Drunk Love? (Der så også var særdeles fremragende. Tak til Paul Thomas Anderson!)


Spanglish og især Reign Over Me er glimrende film. Jeg har ikke set Funny People (har den dog stående), men den skulle også være ganske udmærket.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#10 Hr. Nielsen 11 år siden

Jeg fandt ham Sandler ramte bunden allerede i den første film jeg så ham i. The Wedding Singer var en af mine mest forfærdelige biografture det år.
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: